Bodom Suomeksi

V. Bornebusch said:
Tästä saadaan kyllä vielä aika mielenkiintoinen sota aikaseks!

Antaa tulla vaan. :Spin: Mun mielestä se on kyllä niin kuivaa kun vaan voi olla, mua ei edes hymyilytä ne niiden jutut. Esimerkiks just nuo käännökset (every breath you take=jokainen leipä jonka otat) on kyllä niin kuivaa huumoria että hymyilyttää lähinnä niitten tyhmyys. No ehkä tuo sit uppoaa jonkun eri alueen ihmisiin. Todella paljon parempi on Vintiöt Ten Years After ja Pulttiboiskin on suurimmaks osaks ihan hyvä. Ois tosiaan mielenkiintosta kuulla perustelut miksi joku tykkää katsoa mielummin Kummeleita.
 
Jesse- said:
Ois tosiaan mielenkiintosta kuulla perustelut miksi joku tykkää katsoa mielummin Kummeleita.
Emmä ainakaan osaa perustella, joten ehkä tämä sota oli sitten tässä... Mutta kyllä se kertoo jotain ihmisestä, ett tykkääkö se kummelihuumorista vai ei. En sit tiiä mitä se kertoo, mutta jotain.:loco:
 
V. Bornebusch said:
Emmä ainakaan osaa perustella, joten ehkä tämä sota oli sitten tässä... Mutta kyllä se kertoo jotain ihmisestä, ett tykkääkö se kummelihuumorista vai ei. En sit tiiä mitä se kertoo, mutta jotain.:loco:

Nojoo onhan tuo nyt täysin makuasia, mutta musta se vaan on jotenkin niin typerää huumoria. Onhan niilläkin nyt joitain hyviä mutta aika vähän.
 
stoned&drunk said:
Paraski puhuja "kakara"
Ja sanoit kyllä ihan vaan että se olis vitulla päähän, ja sori, laiho ja kumppanit ei oo niin vitun idioottiteinejä ku sä että sen biisin nimi todellaki olis joku noin tajuttoman huono. Jos sul on jotain henkisiä ongelmia, ni tule kertomaan mulle tänne helsinkiin päin ni päästään sustaki eroon.

Alexi quote: "..I hate the whole thing, especially the Internet, there are just too many dumb people! Trying to be a total badass and obviously they're really not, which just fucking pisses me off!"

Ajatteliks voittaa mut tappelussa? Millä vyöllä olet? Eikä tarvi haukkua mua kakaraks :)
 
Strungout on edelleen koukussa. Vittu toi joonas on urpo. Ja se In Your Face on jenkkisanonta, vastaa yhäkin "päin naamaa" . "You never liked me! You only wanted my fucking money, you bitch! Now everyone can hear what kind of girl you are! There! In you fucking face!"
Se todellakin tarkottaa päin naamaa, usko tai älä.

se kertosäkeistö loppuu kyl näi:"I wanna see a bitchslap in your face!":kickass:
 
Miksei "living dead beat" voi olla vain "elävien kuolleitten tahti" (zombi synonyyminä)

Like living dead, we'll never die