Children Of Bodom-Chaos Ridden Years - Stockholm Knockout Live DVD

*Laura*

New Metal Member
Oct 6, 2006
10
0
1
Etelä-Pohjanmaa
Elikkästä niin, mitä mieltä ootta tosta eilen (suomes) julkastusta ekasta täys pitkästä dvd:stä? ....tai no siis jos ootta jo kattonu....

Hyvää viikonloppua sitte ku sellanen tuloo ja niille joilla on ens viikolla loma, niin hyvää syyslomaa! :)
 
Olihan se jo aikaki saada jotai näin maittavaa Bodomeilta.
Live osuus o ihas OK klassikko kipaleinee.
Musavideoista ikävä kyllä puuttu Needled 24/7.
Documentaries osuus saa multa kympin. Haastattelut oli aikas pitkiä, mut niinhän ne yleensä. Sekaan mahtu kans näitä poistettuja kohtauksiakin, jotka tais olla parhaita.
En oo kummone arvostelija mut ei ollu kaaoksella ratsastetut vuodet mikää turha ostos.

"I godda fukkin' dollar on my goddamn forehead so fuck you!"
 
Jekkuperuna said:
Olihan se jo aikaki saada jotai näin maittavaa Bodomeilta.
... Musavideoista ikävä kyllä puuttu Needled 24/7.

Mustakin tuon Needled 24/7 ois voinut sinne musavideoihin kans laittaa....
Mutta aivan mahtava kyllä oli. Repesin niin tuolle Roopen eklannin kielelle. Livestä tykkäsin, varsinkin Hate Crew Deathrollista.
En osaa arvostella, hyvä oli.
Ei mutta, siinä liven aika loppupuolella muistaakseni... Tiedättekö te, että soittaako Roope ja Allu siinä Mötleyn Wild Side kipaletta? Siltä se musta kuulostaa, mutta en ole varma...
 
Tiedättekö te, että soittaako Roope ja Allu siinä Mötleyn Wild Side kipaletta? Siltä se musta kuulostaa, mutta en ole varma.

Itseasiassa taitaa olla pelkästään Alexi joka siinä sitä vetää, mutta kyllä siis soittavat.
 
joo, oli kyl mahtava dvd. Roope oli kyl paras XD.... se miks sitä needled 24/7 ei ollu siä, niin vois hyvin olla että ku se eroaa "juoneltaan" aikalailla muista bodomin tekemistä videoosta, ja no siis, se ny ei vain oikeen oo sitä tyyliä mitä ne muut videot on, tjsp..
 
Olihan tuo dvd todella hyvä. Monestikohan olen jo kerinnyt sen katsoa? Ja tuo Needled 24/7 video jätettiin sen takia pois, kun se oli ikäänkuin "kosto". Kun sen videon tekijä tunki sinne niitä vitun sirkuspellejä, jota bändin jäsenet eivät olisi halunneet. Joten siksi se on jätetty pois.
 
Milläs kielellä tuo dokumentti on toteutettu? Englanniksi vai ihanko suomeksi? Kun saan taas rahaa kasaan, niin eiköhän tuo löydy minunkin hyllystäni.
 
Liikaa näpertelyä, ja tilulilu skeidaa paskaa. Laiho mokailee aivan vitusti kokoajan. Yrittää enemmän kuin mihin kykenee, ja mokaa nekin.
 
Liikaa näpertelyä, ja tilulilu skeidaa paskaa. Laiho mokailee aivan vitusti kokoajan. Yrittää enemmän kuin mihin kykenee, ja mokaa nekin.

Tiluliluskeidapaskaa? Mitä sä sitten tuut tänne foorumille jos et pidä heidän musiikista? "Mokailee aivan vitusti kokoajan", mietippä nyt vähän mitä kirjoitit. Kumma kun mä en ole huomannut että mokia tulis kokoajan, kaippa mä sitten oon melkosen kuuro. Virheet tavallaan on osa livesoittoa, ei keikkojen ole tarkoitus keskittyä pääosin taitojen esittelyyn, mietippäs sitä. Väitätkö sä, että se on soittanut levylle sellasia juttuja mitä ei pysty soittaan livenä? Sun viestistäs puskee läpi "nuoruuden uho". Et ole viestilläs tehnyt mitään muuta kun todistanut ikäs.