disan vitsi tuokio

No ei oo perkele.. vittumaista kun ei oo edes yhtä kaljaa.. ei täälä kotona voi oikein kaljaa ottaa.. toi akka sais raivarin joo siitä kun se näkis mut kaljapullon kans samassa huoneessa.. :(

Niin onko se joku levy-yhtiö vai mikä se sit on joka väittää että niitä biisejä ei sais tehdä? tyhmää tollanen..

Mä muuten istun lukion tunneilla enintään 09.00-15.00... et eipä oo koulupäivät yhtään normaalia pitempiä!!! :D

Noh.. amis on oikea paikka joillekkin mutta mä en oo ollenkaan sitä tyyppiä.. :D

Mulla käy aina niin että mä en koko jakson aikana tee läksyjä enkä oikeastaan opiskele muutenkaan juuri ollenkaan mut sit aina pitää perkele lukea ennen kokeita.. se on tosi vittumaista ku ne on kaikki peräkkäin..

Äläpäs Räppäri innostu :D

Meillä on koe viikolla aina sillain et koe alkaa heti aamulla yhdeksältä ja kokeesta saa lähtä yleensä heti kun sen on tehnyt.. jotkut opettajat tosin sanoo että kokeessa täytyy istua vähintään tunti mutta yleensä pääsee aikaisemmin.. ja mä en oo tehny mitään koetta yli 1.5 tuntia (ja mulla on periaate että missään normaalissa kokeessa ei saa mennä yli kahta tuntia :lol: )..

Ja kokeen jälkeen on sit loppupäivä vapaata.. :D