disan vitsi tuokio

jeesusteippi ja nippusiteet... siinä vasta kaksi keksintöä... niillä korjaa mitä vaan...:):lol: ainakin teiskossa...:lol::D

Originally posted by Hatebreeder86
no se on sen verran rumaa että sillä ei mitään takkeja lähe muut ku spurgut paikkaileen :)

Eihän se sisäpuolelta mihinkään näy. Ja onhan siitä mustakin versio, taitaa vaan olla kalliimpaa.

joo... mä olin siinä koulussa sillon ku se oli yläaste...:) heh... ei kehumista... sillon siä oli hometta joka nurkassa.. siks musta tällänen tulikin... nyt se on remontoitu...:)

Originally posted by Zyklon
No vittu en mää tiiä tällä hetkellä muuta ku että Morbid Angel on vitun hyvä ja että Pete Sandoval on vitun hullu rumpali!!! Saatanan sekopää ukko! :headbang: :headbang:
Onhan toi kieltämättä nopeeta joo...
Kokeiles muuten huvikses imuttaa biisi Bal-Sagoth - Callisto Rising, siinä on kans aika nätti tuplabasari kertosäkeessä :)

tos altars of madnesin ekan biisin alussa toi sandoval pistää hienoo hi-hat juttuu :headbang:
mun lempi morbid angel biisi on kyl toi "the lord of all fevers and plague" :headbang:
"ia ia sakkah ia sakkah ia sakhul ia kindu ia chtulu ia abzu ai abzuba" :headbang:

En tykkää pistää rumpaleja tarkkaan paremmuusjärjestykseen (varsinkaan kun noi kakskin on niin eri tyylisiä) mutta jos puhutaan hulluudesta niin kyllä Sandovalin Pete hakkaa Lombardon.. Toi Sandoval on aivan vitun nopea ja hullu!!!! :headbang:

Se on sit eriasia kun puhutaan muuten niiden kyvyistä..

ei ku puhutaan kumpi saa musiikin kuulostaa paremmalt ei kyvyistä... eikä tyyleist ja paremmusjärjestyksest... vaa mikä kuulostaa parhaimmalt/minkä soitost tykkää eniten/kuulostaa hienoimmalt... ne on mun rumpalin arvostelu kriteerit