disan vitsi tuokio

mä tässä just mietin, että kaikki on hirveen kovia mailaamaan... mutta millä? ja sit mä mietin, että jääkiekkomailalla varmaan, tulin kuitenkin siihen tulokseen, että jalkapallomailalla... mutta sitten muistin, ettei jalkapallossa käytetä mailaa...

täytyyhän täällä vähintään yks jauhantathreadi aina toiminnassa olla.

ei se ole tyhjä, koska äänikin siellä kulkee... jos minun pääni olisi tyhjä, niin eihän siellä olisi ainetta missä ääni pääsisi kulkemaan, eli sekin on jo todisteena siitä että minun pääni sisällä on jotain. mutta entäs ne raukat joiden pään sisällä ei edes äänet kaiu?

"Ai sii dööd piiople!"

Ei halavattu, mistä tälläinen threadi tehty? No pienistä kirjaimista tietty. Ei jumalauta, ampukaa mut. Mutta käyttäkää venäläistä asetta, täytyyhän rakasta itänaapuriammekin tukea.

Jeesusteippiä, mitäs perkelettä se on? Teippiä, missä on jeesuksen kuvia? Vai jotain sellaista joka tarttuu mihin vaan, milloin vaan? Selittäkää nyt herran tähden mikä on jeesusteippi!

Ja kaikumisia... korvat soi kivasti tällä hetkellä, tiedä sitten mistä mokoma johtuu... kaipa se siitä johtuu kun rupesi ajattelemaan kaikumista pään sisällä. Aivan samaa mieltä Villilapsen kanssa, täytyyhän siellä jotain olla, koska äänet ne siellä pystyy elelee!

Ai voi kele, kutsunnat tiistaina. Täytyy kai sinnekin vääntäytyä suunnittelemaan miten saisi 6-12 kuukautta elämästään kuluttamaan metsässä ryömien. Kyllä elämä on mukavaa.

Olen sokerihumalassa ja yliväsynyt, voi jeesusteippi sentään!

EDIT: Täytyyhän teitä ottaa kiinni tässä paskanjauhannassa, vanha kun ei pysy enään niin hyvin mukava. No, kun puhutaan paskaa, tehdään se kerran ja tyylillä. :)

Kaksi naista lähti perjantai-iltana juhlimaan ilman aviomiehiään.
Aamunkoitteessa, kun he olivat kotimatkalla - molemmat hirveässä humalassa
- heille tuli kauhea pissahätä. Ainoa mahdollinen paikka oli hautausmaa.

Vaikka he olivatkin peloissaan, päättivät he joka tapauksessa mennä. Naisilla ei tietenkään ollut minkäänlaista paperia mukanaan. Toinen naisista otti alushousunsa pois, käytti niitä siistiytymiseen ja heitti ne menemään.

Toinen nainen puolestaan ajatteli: "Minä en ainakaan tärvää alushousujani".
Niinpä hän otti kukka-asetelmasta nauhan ja käytti sitä.

Seuraavana aamuna miehet keskustelivat puhelimessa ja toinen sanoi:
"Täytynee pitää silmällä vaimoja, he eivät tainneet olla ihan kiltisti
viime yönä. Minun vaimoni tuli kotiin ilman alushousuja".

Tähän toinen mies vastasi: "Eihän tuo vielä mitään. Minun vaimollani oli perseessään kortti ja siinä luki: 'Me emme koskaan unohda sinua.'
Muistellen: Helsingin mieskuoro."

Originally posted by Dethroned
Jeesusteippiä, mitäs perkelettä se on?

Jeesusteippiä eli ilmastointiteippiä eli roudarin teippiä eli bofferiteippiä eli.... rakkaalla teipillä on monta nimeä. Jeesus nimi tulee kai siitä kun jesseteipillä voi korjata mitä vain, eli "jeesus pelastaa". Jos mukanasi on rulla jeesusteippiä ja rulla jekkulankaa, selviät mistä vaan.