disan vitsi tuokio

Niin muttakun rumpali ei voi yksin tehdä musiikista hyvän kuuloista.. kun minkäs vaikka Lombardo voi sille millasia riffejä vaikkapa Slayerin ukot tekee..

Mut mun suosikki rumpali taitaa kuitenkin olla Nicholas Barker :worship:

Ja sit on nää Pete Sandoval, Trym jne..

scotin soundit on mun mielest tyhmän kuuloset... mut kyl se hyvi soittaa

Scream Bloody Gore:
Chuck soittaa bassot

Leprosy/Spiritual Healing:
Terry Butler

Human/Individual Thought Patterns:
Steve DiGiorgio

Symbolic:
Kelly Conlon

Sound of Perseverance:
Scott Clendenin

...hahaa mä muistan ulkoo jokaisen levyn kokoonpanon :D
onks se Scott vai Skott... mä muistan et se olis Skott... tai sit se on se joka soitti humanin livet oli Skott (Carino) joo tais olla noi päin

No ainakin Live in LA:n kansissa lukee Scott..

Niin Steve DiGiorgion siis oli tarkoitus soittaa bassot The Sound Of Perseverancelle?? miksei se sit soittanutkaan niitä??

Katon just tota Live in LA:ta.. vittu toi on loistava!!! :headbang:

Originally posted by Zyklon
No ainakin Live in LA:n kansissa lukee Scott..

Niin Steve DiGiorgion siis oli tarkoitus soittaa bassot The Sound Of Perseverancelle?? miksei se sit soittanutkaan niitä??

Katon just tota Live in LA:ta.. vittu toi on loistava!!! :headbang:

joo se on Scott sekotin sen tohon toiseen ku deathissa on ollu kaks Scott ja Skott...

ei kai kerenny tai jotai... mä luin joskus sen lausunnon jostai mut en enää muista tarkkaa...

prkl mä voin vaa kuunnella *heristää nyrkki*

Hoh hoh hooooohh!!! :lol: :lol: :lol:

täs on yks huono puoli.. tuo paska play station ei osaa näyttää tota oikein vaan se näkyy mustavalkoisena.. ois paljo mukavampi kattoo jos tossa ois värit.. mut on tuo kuitenkin perkeleen hyvä!!! :headbang:

Chuck Schuldiner! :worship:
ja koko DEATH!!! :worship: :worship: :headbang: :headbang:

kaikki jäsenet on jumalii...

mut control deniediltä ilmestyy viel joskus yks levy... chuck:in säveltämät musiikit... kokoonpano: Richard Christy, Steve DiGiorgio, Shannon Hamm, Tim Aymar... mut ensin on oikeudenkäynnit :rolleyes:

Mitkä vitun oikeudenkäynnit? perhana mä en oo muistanu seurata ollenkaan noita juttuja.. perkeleen hyvä kyllä että Christy soittaa rummut ku se on sellanen poika että se soittaa vaikka mitä! :headbang: