Fuck Greece

Originally posted by metalized

Well, enitharmon, lets say that i will move out, very soon, so you shut the fuck up and dont flame me..
If Greece is discussing you that much, then go and don't go back. But since you have stayed that long there, you know what has kept you in Greece until now.

And you flamed ME in the first place!

You are miserable, not me. Got it? Shut the fuck up, then

I am miserable? I didn't start yelling and offending people or countries. If I don't like something in my life, I change it !
I am not the one who has spend 27 years of his life in a country I can't stand and who now offends it in a forum that is read by the whole fucking world!

Listen kiddies... Your thinking has provided nothing constructive in this thread so far, other than flaming me, of course.
Great thinking.
The big man has spoken! Just because I am younger than you, you think you are right? What constructive have YOU provided in this thread? Fuck Greece? Very mature indeed...

Of course you could just provide some arguements why i am wrong, before flaming, but no... You had to think before you talk. Stupid kiddies...
Every country has its pros and cons. Take it or leave it....

Why don't you move your ass to Wacken? Too far for you?

enitharmon@:just one thing as i am too bored to continue this. You are not right because you just flamed without contributing anything to this. And to tell you the truth as you stated, you might not even go to the festival if it happened anyway? And this thread is about the festival. But it sghows how much of a thirdworld organisation Greece has. And if you know that it doesn't is because you might not live here except for the 3 months of summer.

Anyway...

Me to na se briso gia tin malakia sou den tha katafero tipota opote den tha to kano.

gia to Xako arkei na sou po oti den exo tileorasi giati mono malakies paizei

to hammer exo pou to brizo edo kai xronia kai den to pairno pia...alloste brisko sto net oles tis plirofories kai ola ta album pou thelo...

an den katalabaineis ellinika na sou po pio apla oti den mporeis na mpaineis edo mesa kai na les GAMA THN ELLADA epeidi den tha ginei ena festival. Oute ethnikistis eimai alla prepei na exoume ki ena sebasmo gia kapoia pragmata. Ellada den einai oute i gamimeni astynomia, oute kanenas dimarxos oute kamia etairia...Me to na brizeis tin Ellada den brizeis aytous pou ftaine gia to festival alla ena soro alla pragmata pou antiprosopeyei ayti i leksi. An pali den ksereis ti antiprosopeyei pare na diabaseis istoria na matheis kai na ksereis ti brizeis otan les Fuck Greece.

Ase pou mas kaneis rezili se ena kseno site afou tha lene : koita oi malakes oi ellines oute metaksy toys den xoneyontai.

An pali den goustareis thn Ellada kantin gia eksoteriko na deis poso kala einai. Piga se 2 -3 xores kai milisa me atoma ekei kai eida pos zoune. Oute emena mou aresei pou eimaste se polla themata anorganotoi kai tromera piso, alla me to na brizei kaneis den petyxainei tipota.

An episis nomizeis oti milao epithetika pes Fuck USa edo mesa na deis pos tha antidrasoun oloi. Tha se brizoun mexri pou na mi se kseplenei tipota. Diladi oi amerikanoi agapane pio poly tin patridas toys apo oti emeis?

Ola ayta pou egrapsa tora theoro oti sympiknontai kai stis 2 grammes toy message mou alla fainetai oti den mporeses na ta katalabeis. Pantos ki ego 25 eimai ki an ontos eisai 27 den tha elega oti eisai kai metallopateras. Antitheta, me ayta pou egrapses - mallon logo orgis gia to xameno festival - mono os anorimo mporo na se theoriso.

Telos epeidi ypainisesai oti den exo ta arxidia na po osa grafo edo kai ektos web rota ton Korinthio ton Dragonlord gia to poios eimai kai to posos kai an amfibaleis synantiomaste na ta poume apo konta otan katebo athina.

hahaha re malakes hremhste na poume...nai 25 kai 27 eiste ekastos btw.apo th mia de me xalaei h ellada,apo thn allh starxidia mou kai ti 8a poune oi 3enoi pou 8a ta diavasoune...to na les fuck greece gia mena apla den exei nohma,einai sa na les fuck metal.einai kati toso genikologo pou de me enoxlei giati de mou leei tipota...eiste ki oi dyo gamw ta paidakia,mhn tsakwneste sa minares

ontos malakia mou pou asxolithika...kai eixa yposxethei ston eayto mou oti den tha milao otan diabazo tetoia...apla mou anebike to aima sto kefali...

Sworn to Silence

@Metalized: I am too bored too...
But I would go to the festival, I had everything arranged. And I was angry too. (I have paid 360 Euro for the ticket, just for these four days...) But these are things that I just expect to happen in Greece. I have been following the issue for some days in internet and it has come out that didi never asked for permission from the old airport. And that would make fuck didi.
And I know that this is not the last time that Greece dissapoints me, but there are other things that make me like her.

As I said pros and cons...

Oh, and the last few years I come to Greece for less than three months a year...

Originally posted by Dragonlord
paaaaare thlefwnoooo ton kerataaaaaaa kalytera twraaaa para metaaaaa
stauros livykos rulz

...... which reminded me of Kosta Kordalis... :deepsigh: :D although it's some other Kikirikis, metalized told me... I forgot the name of the singer... :eek:

:D

Originally posted by alexseretis
ontos malakia mou pou asxolithika...kai eixa yposxethei ston eayto mou oti den tha milao otan diabazo tetoia...apla mou anebike to aima sto kefali...

Sworn to Silence
nai malakia sou pou asxolithikes...

Originally posted by Tee

...... which reminded me of Kosta Kordalis... :deepsigh: :D although it's some other Kikirikis, metalized told me... I forgot the name of the singer... :eek:

:D
STAVROS LIVYKOS... :lol: ;)