~MarttiPrkl
Zero Tolerance
Originally posted by Zyklon
mustaa makkaaraa.. blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh......
Mitä mitä mitä mitä mitä mitä?
mustaa makkaaraa.. blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh......
Joo siellä etelässä tuntuu olevan joka lähtöön soittotaitoisia.. mutta täälä niitä ei perkele oo yhtään!
Enkös minä muuten luvannut sinulle sen tikkarin?Originally posted by Punapiraija
Ja minä tarjoan tikkarin
Tolkkihan paasaa ko. haastattelussa siitä että sitä hirviästi ketuttaa kun lapset puhuu siitä paskaa netissä. Voi raukkaa. Mitäs on "lihavan peniksen näköinen"... Oma vika.Originally posted by Zyklon
Voi vittu että repesin tänään ku katoin uutta Soundia.. siinä oli Straton haastis ja voi saatana että se Tolkki on kauhea possu
Ja sit sillä oli vielä sellanen pipo että se näytti lihavalta penikseltä jonka päälle on vedetty kortsu
Jos olisin hyvis, niin sanoisin että "näin minäkin ajattelen". Hitsi vaan ku oon pahis.Originally posted by Villilapsi
Ihmisen kauneus lähtee sisältä päin, muistakaa se. Ei pidä arvostella ulkonäön perusteella. En nyt sillä että pitäisin Tolkkia kauniina. Mutta ei mun pärställäni ainakaan ole varaa haukkua ketään muita.
Scenerajat on tehty rikottaviksiOriginally posted by Zyklon
Mutta etkös sä soita koskettimia? Ei kunnon brutaldeathgrindtappomättöbändissä voi olla koskettimia