Gallup

Noh.. meidän bändi ei toivottavasti tarvitse uutta rumpalia :D :lol: :lol:

Ainakin niin mä oon käsittänyt :lol: :lol:

Mutta basisti pitäs saada ja laulaja. Ja saa nähdä millaseen suuntaan tuo bändi nyt kehittyy.. Kun ei siitä sitä mun toivomaa death/grind bändiä tuu kuitenkaan. Mutta on melko todennäköistä että joudun lukion ja armeijan jälkeen muuttamaan varmaan Ouluun tai jonnekkin muuhun isompaan paikkaan niin jospa sieltä löytyisi sopivaa jengiä kunnon tappobändiin..

Voi vittu että repesin tänään ku katoin uutta Soundia.. siinä oli Straton haastis ja voi saatana että se Tolkki on kauhea possu :lol: :lol: :lol:

Ja sit sillä oli vielä sellanen pipo että se näytti lihavalta penikseltä jonka päälle on vedetty kortsu :D :lol:

Mutta etkös sä soita koskettimia? Ei kunnon brutaldeathgrindtappomättöbändissä voi olla koskettimia :D :lol:

No joo.. katotaan sitten :)

Hatebreeder: Tuo Ouluun muuttaminen on melko varmasti edessä.. tosin siihen menee vielä aikaa mutta kuitenkin.

Originally posted by Zyklon
Voi vittu että repesin tänään ku katoin uutta Soundia.. siinä oli Straton haastis ja voi saatana että se Tolkki on kauhea possu :lol: :lol: :lol:

Ja sit sillä oli vielä sellanen pipo että se näytti lihavalta penikseltä jonka päälle on vedetty kortsu :D :lol:
Tolkkihan paasaa ko. haastattelussa siitä että sitä hirviästi ketuttaa kun lapset puhuu siitä paskaa netissä. Voi raukkaa. Mitäs on "lihavan peniksen näköinen"... Oma vika.

EDIT: Tosin, Tolkilla on kyllä pointti siinä haastiksessa. Kyllähän se vähän niin on että anonymiteetin turvin haukutaan bändejä keskustelupalstoilla tms. nykyään. Samasta aiheesta on muuten Jannen kommenttia uudessa Rumbassakin... Sinänsä ymmärrän ko. henkilöiden vittuuntumisen, mutta en mä itse (jos olisin rokkitähti) ainakaan jaksais vaivautua jos teinit/lapset netissä pahoja kirjoittelee, ketä se oikeesti kiinnostaa..?

Ihmisen kauneus lähtee sisältä päin, muistakaa se. Ei pidä arvostella ulkonäön perusteella. En nyt sillä että pitäisin Tolkkia kauniina. :D Mutta ei mun pärställäni ainakaan ole varaa haukkua ketään muita. :lol:

Originally posted by Villilapsi
Ihmisen kauneus lähtee sisältä päin, muistakaa se. Ei pidä arvostella ulkonäön perusteella. En nyt sillä että pitäisin Tolkkia kauniina. :D Mutta ei mun pärställäni ainakaan ole varaa haukkua ketään muita. :lol:
Jos olisin hyvis, niin sanoisin että "näin minäkin ajattelen". Hitsi vaan ku oon pahis.

EDIT: En osaa ilmaista itseäni tarpeeksi selkeästi, joten turvauduin edittiin.

Joo no pitää kattoa sitten. Se nyt ei ole vielä ajankohtaista. Ja sitten voisi tulla myös sellanen homma eteen että pitäs hommata toiset rummut jne. kun kotonakin pitää kuitenkin olla rummut. Kun oon kuitenkin varmasti viikonloput täällä hiirenpaskakylässä. Ja sit pitäs olla treenikämppä ja loput jäsenet bändiin jne. :)

Mutta katotaan sitä sitten :)

Kyllä muuten luulis jopa Tolkinkin älyävän että kai jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä Stratosta ja muistakin bändeistä niin turhaapa se siitä vittuuntuu.. Ja luulis sen myös älyävän että ei ole mitään järkeä vääntää 10 samanlaista levyä niinkuin Strato tekee... :lol:

Joo Death/Grindi bändeihin mitään synistejä pistetä!
Mä oon soittanu vaa yhessä bändissä missä oli synisti.

Zyklon ei sun niit kahta rumpuj tarvii tietenkää ostaa...
Silloin ku et oo bändi treeneis nii hakkaa kapuloilla jalkoja...