Gallup

Disa: siksi puhuin siitä että pitäs ostaa toiset rummut kun tuo nykyinen bändi kuitenkin jauhaa menemään täällä peräkylässä sittenkin ku mä oon lähteny Ouluun opiskelemaan. Tai saa nyt nähdä. Molemmat kitaristit on mua vuoden nuorempia ja toinen asuu jo Oulussa ja toinenkin saattaa joskus muuttaa sinne niin sittenhän se soittaminen onnistuis sielläkin.. ehkä useammin ku täällä kerta nyt voidaan soittaa vain viikonloppuisin..

Löydettiin muuten kaksi laulajaehdokasta ja ne tulee käymään seuraavina lauantaina.. eli toinen tällä viikolla ja toinen ensiviikolla.. saa nyt nähdä miten käy. Ja sit ehkä saadaan basistiksi toi yks kaveri..
 
Originally posted by disasterpeace
Tuli tost Lemuelin signaturest mieleen, et ton mun yhen bändin kanssa saatiin treenis tuolt tapiolan seurakunnan tiloista (kirkon sisältä!) nii piti laittaa bändille nimi nii laitettiin tietysti toi LOVE & PEACE!!

Siis meijän treenis on kirkon sisällä pommisuojassa...
Toisen bändin kanssa on treenis semmoses pienes mökis järven rannalla...
Eli vähä siistit treenikset!


Hahaa :heh: ,kun asia kerran otettii puheeksi niin mäkin soitan yhden bändin kans pappilassa,tosin paskat soittovärkit siellä,ainut hyvä juttu on marsun vahvistin ;) ,ja eilenki,ku oli treenit nii kitarasta oli kieli poikki ja vaihtokieliä ei löytyny :mad: ,joten piti improvisoida. :p
 
Originally posted by Zyklon
Voi vittu että repesin tänään ku katoin uutta Soundia.. siinä oli Straton haastis ja voi saatana että se Tolkki on kauhea possu :lol: :lol: :lol:

Ja sit sillä oli vielä sellanen pipo että se näytti lihavalta penikseltä jonka päälle on vedetty kortsu

jos sua noitten soittajien ulkonäkö niin kiinnostaa ni kannattaiskohan sun ruveta sitte kuuntelee jotai bäkkäreitä oliskohan ne tarpeeks kauniita poikia sulle
 
Originally posted by Zyklon
Disa: siksi puhuin siitä että pitäs ostaa toiset rummut kun tuo nykyinen bändi kuitenkin jauhaa menemään täällä peräkylässä sittenkin ku mä oon lähteny Ouluun opiskelemaan. Tai saa nyt nähdä. Molemmat kitaristit on mua vuoden nuorempia ja toinen asuu jo Oulussa ja toinenkin saattaa joskus muuttaa sinne niin sittenhän se soittaminen onnistuis sielläkin.. ehkä useammin ku täällä kerta nyt voidaan soittaa vain viikonloppuisin..

Löydettiin muuten kaksi laulajaehdokasta ja ne tulee käymään seuraavina lauantaina.. eli toinen tällä viikolla ja toinen ensiviikolla.. saa nyt nähdä miten käy. Ja sit ehkä saadaan basistiksi toi yks kaveri..

Onnee teille meil menee iha perseelleen (kaikilla kolmella)
 
Älä ämmä valita..:lol: Mutta minä juonkin olueni niin kauna kun se pysyy kylmänä..:D Lämmintä lapparia ei juo kukaan, edes meidän koira..
 
KALJA!!! KARHU!!! :headbang: :headbang:

ja Caste: Missä vaiheessa mä oon sanonut että mä oon kiinnostunut soittajien ulkonäöstä.. kunhan vain heitin kun se Tolkki on nykyään aika possu.. taitaa matkia Ynkkää kun sekin liho yhdessä välissä melko rankasti.. :D

No äh.. aivan sama..