Hevimpi ulkonäkö

Hevarilla tietääkseni viitataan 80-luvun metallin (Heavy Metal) kuuntelijaan... tietääkseni. Siitä se on sitten levinnyt tarkoittamaan vähän jokaista metallia kuuntelevaa.

Hevari sanana kuulostaa paljon järkevämmältä kuin joku saatanan hoppari... Oletkos huomannut että "hevari" on helpompi sanoakin kuin metallisti? Sehän on tavallaan lempinimi metallistista.

En missään nimessä tahdo profiloitua perinteiseksi "mustatfarkut-bändipaita-pitkärasvisletti"-hevariksi.

Vaan ikuiseksi vastarinnaksi? ;)
 
hei.. mikä tää juttu on... joku on suuttunut jehoville kun ne pyörii ovella ja haluaa olla iso paha saatana?? vai??:) :D
 
luepas burning angel toi mun toinen viesti minklä mä lähetin tänne
siinä mä yritän parhaani mukaan vastata siihen kysymykseen että miksi tämä threadi perustettiin.

Onneks sentään jotkut on osannu olla vittuilematta mulle tästä asiasta!!!!!!
 
anteeks... ei taas pitäis kirjottaa... ennenkö on lukenu kaikki..:)
mut tosta ekasta viestistä jäi vaan vähän tollanen kuva..:)
mut anteeks..
 
Mun kaveripiirissä mun "nimitykseksi"on vakiintunut metelisti. Tiedä sitten mitä muijat tarkoittavat...

Ja tosta ulkonäköjutusta: Mä en näytä siltä että kuuntelisin metallia, muttei se mua enää mitenkään haittaa. Siinähän sitten kekkaloin tavallisen lapsosena synkkien ja myrskyisten miesten ja tyttölöiden joukossa.
 
Ah, Pentu, mulla olikin jo niin ikävä. Kas kun et sanonut "evvk" tai jotain muuta niin ystävällistä...

On muuten vaan silloin tällöin ikävää, kun toiset saman aatteen kannattajat eivät tajua mun samankaltaisuutta... Sen takia joskus toivoin näyttäväni edes hiukan true-evil-palvaaja-möröltä.
 
Rranah, sähän olet jo ihan truu iivil :D Jeah, ja moikka vaa Iso O :) Tännekkin taas pitkästä aikaa. Vai pitäsköhän vaan kadota uudestaan :) Rranah, jeah, mie meen sit sinne suikalle, nii et velkam..:) Sitten aiheeseen...musta tuo yksinkertasta jos haluaa näyttää metallistilta. Itse en kyllä näytä miltään hevimieheltä tms.