Hypo & Dimmu gig

Hearse said:
mitäs kaikkia bändejä kuuntelet? :p
Sulla tuntuu olevan parempi musiikkimaku kuin tuolla nimeltämainitsemattomalla patton orjalla :heh:

Nono. Eläs vähättele, siltä tää kummiskin on alunperin lähtösin.
Tartutti metallin saastan minuun.
no...Hypo, Pain, Opeth, Anathema on nää eniten pyöritetyt.
Sitten on King Diamond, Gloomy Grim, Blind Guardian(pari levyä)...
Limbonic Art, Arcturus Vintersorg ja Falkenbach. Ni.
Josko nuo jotain kuvaa antaisi. Mut eka nelikko on ehdoton top.

Any suggestions WHERE should I go to take the tattoo??

Hearse said:
yes, elä mitään bänditatskaa prkl ota o_O

tolla maulla varmaan uppoo myös Katatonia, Porcupine Tree ja Edge of Sanity - Crimson
ja jos sitä haluaa kehittää kannattaa katsastaa Dark Tranquillity. ;)
The Mind's I ja The Gallery albumeita ensimmäiseks :D

Mutku mä haluunnnn.... oon Anathema-tatskaa halunnu jo semosen 5 vuotta. Hypocrisya tahdon enemmän. Heti. Saatana :)

Katatonia on vitun hyvää, juu, kyllä niitäkin on hyllys.
Porcupine Treetä en tiiäkkään mut Edge of Sanity- nimi on tiedos.
Dark Tranquillitystä en tykänny kun sitä joskus joltain lainasin. Sorq :D

Hearse said:
uhh!
ja Amaran kannatta katsastaa!

öhm...oookooo.

Hearse said:
jos et darkista pidä niin et varmaan mistään muustakaan götheburg metallista kuten at the gates, the haunted yms...

Tuskin. Eipä ainakaan oo kovin paljoa kiinnostusta. Ja In Flameskin on aika suhteelllisen paska.

Hearse said:
Ei bändi tatskaa kannata ikinä ottaa... surkein tatska vaihtoehto mitä tiedän.
Mitäs sitten kun hypocrisy vaihtuukin soittamaan matin & tepon kovereita tai muuten vaan rupee musa tympimään oikeenolantakaa.
Sitäpäitsi niillä on helvetin ruma logokin :p

Hehe.. no mun mielestä paskoin vaihtoehto on seurustelukumppanin nimi tms.
Ja tiiän mitä tarkoitat jooo...Mutta --->
(logo toki vois olla hienompi, siis uusi tai vanha, molemmat... mutta miellyttää minua kyllä ihan muikeesti)

Hearse said:
Jostatuointia haluut mikset sitten sitten ota jotain mikä oikeesti silmää miellyttää tai edes omaa elämääkin syvemmän merkityksen.
Esim. H.R Gigerin kuvia yms ;)

---> Millään ei ole tähän mennessä ollut suurempaa merkitystä. Ei. Ei ole. Ja vaikka sitten pistäisivät esim. Cypress Hilliksi ( josta lentää vomit) niin silti se aina tulee olemaan helvetin iso osa mun elämää. Mua ei kumminkaan ihan helposti saa ulkomaille lähtemään. Mutta nepä sai.
Mikään ei ole tällasia reaktioita aiheuttanut. Arvostan vitusti.

On ne Gigerit hienoja, mutteivät mua NIIN suuresti säväytä... :)

Yks mitä olen miettinyt kans olis sininen lumihiutale. mutta se tarvis laittaa kasvoihin, joten se siitä. muualle ei kelpaa. :) Ja sininen ei kait pysykkään niin hyvin.

Enksmänysaakkaanottaa sitä? :erk:

Hearse said:
ja jos sitä haluaa kehittää kannattaa katsastaa Dark Tranquillity. ;)
The Mind's I ja The Gallery albumeita ensimmäiseks :D

Tha Mind's I on aivan käsittämättömän paska levy, ja näin kokonaisvaltaisesti voisi sanoa että siinäpä vasta totaalisen tuhnu tekele, voi herraperkele sentään.

Hearse said:
@räntäsade: juu et saa ottaa bändi tatskaa...
tai jos otat ni ota ees semmosen bändin tatska jolla on hieno logo.. *cough*thales*cough* ;)

Hienoimmat logot on varmaankin vanha Anathema ja Darkthrone. Noin äkkiä aateltuina. Nii ja toki sit se *cough*thales*cough* ;) tai sit ei :D
Kyl minä digaan siitä Hypo-logosta.

Nyt on Opeth-lippu ja mukaan tarttui myös kuudes Pain-paita. Olen köyhä jälleen.

thebigyetti said:
vittu saatana perkele! :kickass:

Great vocabulary you got there Yetti. You've managed to learn the most important words in the Finnish language. Now as soon as you can go back to the Nevermore board and spread some Finnish around. :D

Ai niin. Hypon ja Dimmun keikalle on lippu jo tietysti hommattu Opeth läystäkkeen lisäksi.