Jos jollakulla muuten sattuu olemaan / olemaan tietoa Hypo-Dimmu keikalle Hesaan lippu / lipuista, niin mulle infoa kiiiiitooos!!
Tarvii kaverille hankkia, ettei yksin tarviis lähtee.
Ei oo tiatoo. Tanpereelle pitää lähteä täältä kun ei stadiin saanu lippuja, sinänsä mukavaa päästä tsekkaamaan Pakkahuone ja bailaamaan ankarasti kamujen kanssa Mansen yöelämään. Beware.
Jostain huuto.netistä voi tuurilla saada lipun "hyvään" hintaan Nosturiin. :s
No siis töttöröö ja tussunrääppeet sentään. Harvoin mut hiljaiseksi saa, mutta taisit juuri onnistua. Vaikka eihän se mulle kuulu mihin toiset rahansa käyttää, mutta yritä nyt vaikka sitten nauttiakin keikasta tuon summan edestä.
Onhan sitä Dimmu nyt ennenkin nähty. Tosin ei ne siitä ainakaan huonommaksi ole voineet muuttua livebändinä, että nautinnon mahdollisuuskin saattaa olla olemassa.
Öh, vähän aiheen ohesta nyt menen, mutta ei kukaan Helsingistä haluaisi tarjota allekirjoittaneelle kattoa pään päälle tuota Opethin Nosturin keikkaa seuraavaksi yöksi? Keikka on pakko päästä näkemään, mutta majoituspuoli näyttää vähän heikolta ja kulkuyhteydet takaisin tänne "kotiin" Lohjalle eivät toimi ennen kuin vasta joskus aikaisin aamulla - ei huvittaisi juurikaan "hengailla" jossain rautatieasemalle tuntitolkulla aamuyöllä...
Vien vähän tilaa ja voinen korvatakin jotain - vaikkapa nestetankkauksen muodossa tai sitten luonnossa.
@Hearse: Uhh... no minä vähän pelkäsinkin, että tuommosii hintoja siellä sitten revitään. Kun on kaveri aaaaaeka köyhä. Tarvii kysellä siltä. Mutta kiitos tiedosta helevetisti
Ja jos käy niin että tosiaan tarvii yssin lähtee, niin roikun sitten sussa.
No en