jeg trenger hjelp fra noen fra norge

tusen takk,really!!!!!!!!!!!!!:)


Lake_Laiho said:
Are you leaving with the Erasmus project or are you moving?

i have asked for the erasmus scolarship to kristiansand or bergen... i really hope to win it cause we are not many to study norsk in my university; but i m going to know it only in may!!!
thanx again to the ones who helped me ^_^
 
ja det stämmer nog;) men jag föredrar norska kvinnor:D Norska kvinnor, Öl och fleksnes...det är livet:D hahaha
 
Eleonora said:
tusen takk,really!!!!!!!!!!!!!:)




i have asked for the erasmus scolarship to kristiansand or bergen... i really hope to win it cause we are not many to study norsk in my university; but i m going to know it only in may!!!
thanx again to the ones who helped me ^_^

stay away from Kristiansand.. if you like going out getting wasted.. there's only two good places to go =P

og hvorfor i helvete vil noen til Norge :|

Edit; and i hope you know there ain't bears running around in the streets, and WE DONT EAT ROCKS OR FIGHT BEARS IN THE WEEKENDS WITH SPOONS TO SCORE CHICKS.

some dumbfuck i talked to at a bar in florida belived all kinds of shit i told him about norway :p
 
Excess said:
Jag måste nästan åka till Norge och kolla på fotboll nångång.

Jag fick ju ett par Vålerenga trosor av en norrman förra Sweden Rock haha :p



Æsj, Vålerenga er noe skikkelig møkk!

Men velkommen skal du være :p Sikker på at du ikke skal på Inferno? Jeg har ingen å gå med :(


@nordmannen som ikke liker Kristiansand: Stedet har jo så mye konserter og dedikerte folk at jeg blir sjalu.
 
TheSeldomlaid said:
Æsj, Vålerenga er noe skikkelig møkk!

Men velkommen skal du være :p Sikker på at du ikke skal på Inferno? Jeg har ingen å gå med :(


@nordmannen som ikke liker Kristiansand: Stedet har jo så mye konserter og dedikerte folk at jeg blir sjalu.

Skulle gärna åka men jag har varken boende eller biljett :( och biljetterna är ju dessutom slutsålda nu. Har du tänkt mer på Sweden Rock? Isåfall får du komma och hälsa på mig när jag jobbar, om det nu blir så att jag jobbar där ;)