jeg trenger hjelp fra noen fra norge

Excess said:
Skulle gärna åka men jag har varken boende eller biljett :( och biljetterna är ju dessutom slutsålda nu. Har du tänkt mer på Sweden Rock? Isåfall får du komma och hälsa på mig när jag jobbar, om det nu blir så att jag jobbar där ;)


Sweden Rock frister, men jeg må se an med penger :) Og selskap, naturligvis!
Hehe, tenkte meg at du ikke kom på Inferno, jeg bare begynner å bli desperat :p
 
TheSeldomlaid said:
Sweden Rock frister, men jeg må se an med penger :) Og selskap, naturligvis!
Hehe, tenkte meg at du ikke kom på Inferno, jeg bare begynner å bli desperat :p

Du blir nog inte ensam iallafall ;) Tycker att det är norrmän överallt på SRF! Invasion! Men dom är greit, bjuder på dödlig sprit och köper truser åt en ;) haha

När är Inferno egentligen?
 
Excess said:
Du blir nog inte ensam iallafall ;) Tycker att det är norrmän överallt på SRF! Invasion! Men dom är greit, bjuder på dödlig sprit och köper truser åt en ;) haha

När är Inferno egentligen?


Påskehelga :) Jeg drar bare skjærtorsdagen for å få med meg Keep of Kalessin og Carpathian Forest.

Nordmenn blir spandable i Sverige, alt er jo så billig der :D Vi er fine sånn, skal jeg si deg. Og spriten har vi laga selv! Du skal få en øl hvis jeg kommer, men det har jeg kanskje lovt før også :p
 
TheSeldomlaid said:
Påskehelga :) Jeg drar bare skjærtorsdagen for å få med meg Keep of Kalessin og Carpathian Forest.

Nordmenn blir spandable i Sverige, alt er jo så billig der :D Vi er fine sånn, skal jeg si deg. Og spriten har vi laga selv! Du skal få en øl hvis jeg kommer, men det har jeg kanskje lovt før også :p

Allright.

Ja det har du säkert lovat, så nu vill jag ha två ;) haha nejdå.. men just let me know så styr vi upp något!
 
Regretful said:
stay away from Kristiansand.. if you like going out getting wasted.. there's only two good places to go =P

if it was by me i would go much more at north; but the scolarship is only to kristiansand or bergen=P i ve already come to bergen with university twice,and i'll come there for the third time in march; but i ve never been in the north of norway :cry:

Regretful said:
Edit; and i hope you know there ain't bears running around in the streets, and WE DONT EAT ROCKS OR FIGHT BEARS IN THE WEEKENDS WITH SPOONS TO SCORE CHICKS.

some dumbfuck i talked to at a bar in florida belived all kinds of shit i told him about norway :p

i ve also heard similar things,some people here in italy think so too :p