Han viste meg noe av fusion materialet sitt, veldig bra greier. Når det gjelder pickingen, så er nok Marcus noe raskere enn 28 slag i sekundet. Jeg klarer rundt 30 slag i sekundet(fakta), Marcus klarer oppimot 100.shredmaster said:Yngwie is the MASTER, everyone Romeo respects so much HAS to be good!
On another topic Driver ikke Marcus med noe fusion greier da, det var det siste eg hørte fra han, hvor rask er egentlig pickingen hans, er det ikke 28 slag i sekundet???
shredmaster said:Yngwie is the MASTER, everyone Romeo respects so much HAS to be good!
On another topic Driver ikke Marcus med noe fusion greier da, det var det siste eg hørte fra han, hvor rask er egentlig pickingen hans, er det ikke 28 slag i sekundet???
Er du også en shredder? Hadde vært tøft å få hørt noe av gitarspillet ditt.shredmaster said:..... 48 slag!!!!!!!Det er jo bare helt utrolig!!! Bra eg fikk oppklart dette egentlig, eg tror faktisk eg klarer over 30 slag i sekundet av og til eg også, så det var litt rart at det "bare" var 28 slag i sekundet ja...
jaimek said:SX played in Sweden AND Finland last spring with Strato - Stockholm, Goteborg, Helsinki, etc. It's just you Norwegians who aren't cool enough to get shows.
Haha! They played in Oslo with Strato last spring! Keep up diggin to Vikingarna and Christer Sjøgren!
arglebargle said:It doesn't matter how fast Malmsteen can play, the fact remains that he has no clue how to write a fucking song.
Agreed, Yngwie has written lots of good songs.Yngvai X said:ahem, lets not get the words "fact" and "opinion" mixed up mmmmk?
And a certain Michael Angelo...shredmaster said:And he has them both in my opinion, seriously though, you are right but Yngwie DOES write good songs, examples of people who don`t do this is Rusty Cooley, Francesco Fareri and those guys.