Mitä sinä tekisit...?

norther666

Member
Apr 18, 2002
78
0
6
36
Turku Finland
Visit site
mitä sinä tekisit jos saisit käsiisi tuon mulkuttoman apinan kolon.

no mä ainaskin ensiks kiskoisin parikertaa turpaan niin et nenä murtuu ja silmät turpoo. sit kun se sylkis verta ja hampaita maassa niin porukalla kannettais se johonki sisälle ja sidottais se ja poikkastais kulli hiirenloukulla. sitte ruoskittais sitä selkään.
sitte hankittas joku homo vetää sitä hannurii. sitte naulattais se seinälle. sen jälkeen keitettäis vettä ja heitettäis ne sen naamalle. tuon session jälkeen voitas vaikka leikata sen kieli ja murskata sen raajat. ja sen jälkeen kuopata elävältä (jos nyt vielä eläis).

tän verran pisti toi juttu vituttamaan. ja miettikää minkä pitunen kyrpä laiholla onn otassa kun sen skebat vietiin.
mulla ainakin olis jos mun rakas Jaska (RR-3R) pöllittäis. :s
 
En mitää, kylhän sillä apinalla on tarpeeksikin kärsittävää, ei oo mulkkuu (ei voi lisääntyy), sademetsiäki hakataan koko ajan matalaks (kolovaarassa)... Antaisin sen elellä iha rauhassa... Äijä on joku eläinvihaaja

Miten muute RR-3R liittyy apinoihin :guh:
 
Originally posted by Pentelesh
Veisin poliisiasemalle -> tyyppi sais rikosrekkarin -> Voitte kuvitella ite.

Saakohan tuosta vielä merkintää muualle kuin poliisirekisteriin? Pitäis saada ehdollista tai ehdotonta, että pääsee rikosrekisteriin.
 
Originally posted by disasterpeace
En mitää, kylhän sillä apinalla on tarpeeksikin kärsittävää, ei oo mulkkuu (ei voi lisääntyy), sademetsiäki hakataan koko ajan matalaks (kolovaarassa)... Antaisin sen elellä iha rauhassa... Äijä on joku eläinvihaaja

Miten muute RR-3R liittyy apinoihin :guh:
:lol: :lol: :lol:

Juuri näin disa... :D

Mä tuskin tekisin koko varkaalle mitään, ihmettelisin vaan että onko sillä kenties jotain psyykkisiä ongelmia, kun just Laihon kitarat piti nyysiä... :lol:

Norther666 on hiukan väkivaltainen persoona näköjään... :lol: No jaa, se on vaan hyvä asia se. :)
 
En mä nyt kyllä ymmärrä miks kaikki uhoo niin saanasti niistä kitaroista.... Mua ei suoraan sanoen paljo liikuta. Paitti kyllähän löytöpalkkio kiinnostas jos sattus kitaroihin törmään :D
 
Ainoo mikä mua noissa kitaroitten varastamisessa mulle tunteit herättää on se et kitarat viedään. Se on ilkeesti tehty ja ei oo hauskaa ku kitarat pöllitään...

Viel vittumaisempaa se on sellaselle jolla ei yksinkertasesti oo varaa uuteen soittimeen esim. jotku demo bändin soittajat, minä jne...

Sen takii mun mielest tommoset pitäis pahoinpidellä, samalla tavalle ku toi yks pahoin piteli sitä apinaa :D
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
En mä nyt kyllä ymmärrä miks kaikki uhoo niin saanasti niistä kitaroista.... Mua ei suoraan sanoen paljo liikuta. Paitti kyllähän löytöpalkkio kiinnostas jos sattus kitaroihin törmään :D

Kumma kyllä mulla on sama asenne tähän juttuun. ;)
 
hmm... mitä tekisin... öö kantaisin äijän laihon eteen ja pyytäisin löytöpalkkion...:) muuten ei vois vähempää itseasiassa kiinnostaa... jos kitarat jossai nään nii kyllä mä sit ilmotan...
 
Ensiksi pyytäisn saatanan ison löytöppalkkion, en mitään tikkunekkua huoli! Sen jälkeen kun on keskustelu löytöpalkkiot sopivan suuriksi, niin palauttaisin kitarat.
 
!!!!!!!!VITTU!!!!!!!!
Jo on kumma ku puhutte jotain että ensin pyydetään saatanan
isoo löytistä ja sit vast puhutaan kitaroiden palauttamisesta...

HÄVETKÄÄ:mad:

Mulle riittäis pelkkä kiitos Allulta
 
Sanoisin että "Älä itke, kyllä Laiho rakastaa sinut silti, vaikka varastit hänen kitaransa! Ota mun käteni, selviämme tästä yhdessä!". Sitten laitamme päälle ostosteeveestä ostettu Power of Love kokoelma cd ja halattaisimme ja itkisimme ja lausuttaisimme kauniita runoja yhdessä koko yön. Aamullä kun hän nukkuu niin revin vanhalla moottorisahalla hänen sukuelimet pois ja ammun polvet ja kädet paskaks. Tietenkin nauraisin hänelle kun hän matelee lattialla ja kärsii. Myöhemmin (kun hän on kärsinyt lisää pari tuntia lattialla) lukitsen hänet kellariin missä on tusina karvaisia ja isoja Turkkilaisia kannibaali-homomiehiä joilla on erityinen fetishi että raiskaa varkaita niin kovaa että perse menee rikki ja kuolee hitaasti. Sitten homokannibaalit syö hänet ja kusipää menee helvettiin, missä kolmesataa saatanan demonit raiskaa ja hakkaa hänet joka päivä. Tietenkin kaikilla demooneilla on teräviä "ribbed for your displeasure"-kaktuskulleja. Sitten taivaasta tulee iso ja mahtava unicorn heppa ja antaa takaisin kitarat Laiholle, sitten Laiho elää loppuelämän onnellisena hevimehenä kitaransa kanssa ja tiluttaa niin saatanasti ja tekee lisää helvetin hyvää musaa! The End. :)