Mitä sinä tekisit...?

Originally posted by Villilapsi
Niin no sä varmaan tiedät noi asiat aika hyvin kun kätes on kuitenkin molemmissa luultavasti käynyt...
Kuinka kekseliäästi ja omaperäisesti sanottukkaan!:eek:

@OzzOzbourne: Pitää katsoa, jos vaikka joskus voisi tuon lupauksen lunastaa.
 
Originally posted by Hatebreeder86
joo heh... ja elä ota villilapsi pahalla, mutta tuntuu että sinä oisit melkeen ainoo joka ottaa nämä tosissaan ;)
En todellakaan käsitä kuinka kukaan voisi ottaa näitä juttuja tällä keskustelufoorumilla tosissaan...

EDIT: sitä mä vaan, että netissä ollaan netissä, mitään ei oteta tosissaan, vaan valehdellaan, ei tää oo oikeeta elämää, ei tästä kannata mitään välittää...
 
Originally posted by Villilapsi
vaan valehdellaan
Miksi valehdella? Valehtelulla täytyy saavuttaa jonkinlaista hyötyä, ennen kuin siinä on mitään järkeä, eikä netissä valehtelulla voi saavuttaa mitään, joten ainakaan minä en valehtele.
 
äläs ala...

Eu-Direktiivin mukaan kaupunki on sellainen jossa asuu 500 tai enemmän ihmisiä neliökilometrilla...:) Kun Teisko liitettiin Tampereeseen vuonna kivi ja käpy (69), tälläinen tilanne poistui...:D... turku siis on kaupunki, tampere ei teiskolaisten ansiosta... JIPIII!!:lol:
T: Snapsitap&BurningAngel


*blblblblbl* :p
 
Êi Teiskoo voida erottaa...:) Ja täällä sitäpaitsi on kuvattu Kummelin Kultakuumetta...:) Mä olin kattomassa...
Ja se jouduttiin kuvaan täällä kun mistään muualta ei löytyny yhtä vanhoja bensamittareita koko suomessa...:)
Teisko roks...:headbang:
 
NIi ja täällä on kuvattu muitakin kummeleita ja peräkamarin poikia ja ties mitä muita kakkosen sarjoja... :p

Ja sitä paitsi kato nyt minä vuonna teisko on liitetty tampereeseen, eihän sitä nyt erottaa voi... ;) :lol: