Mitä sinä tekisit...?

Originally posted by Svartalf Öpsy
!!!!!!!!VITTU!!!!!!!!
Jo on kumma ku puhutte jotain että ensin pyydetään saatanan
isoo löytistä ja sit vast puhutaan kitaroiden palauttamisesta...

HÄVETKÄÄ:mad:

Mulle riittäis pelkkä kiitos Allulta
Taas näitä Bodomized to the bone-jannuja
 
Originally posted by NocturnalBnd
Sanoisin että "Älä itke, kyllä Laiho rakastaa sinut silti, vaikka varastit hänen kitaransa! Ota mun käteni, selviämme tästä yhdessä!". Sitten laitamme päälle ostosteeveestä ostettu Power of Love kokoelma cd ja halattaisimme ja itkisimme ja lausuttaisimme kauniita runoja yhdessä koko yön. Aamullä kun hän nukkuu niin revin vanhalla moottorisahalla hänen sukuelimet pois ja ammun polvet ja kädet paskaks. Tietenkin nauraisin hänelle kun hän matelee lattialla ja kärsii. Myöhemmin (kun hän on kärsinyt lisää pari tuntia lattialla) lukitsen hänet kellariin missä on tusina karvaisia ja isoja Turkkilaisia kannibaali-homomiehiä joilla on erityinen fetishi että raiskaa varkaita niin kovaa että perse menee rikki ja kuolee hitaasti. Sitten homokannibaalit syö hänet ja kusipää menee helvettiin, missä kolmesataa saatanan demonit raiskaa ja hakkaa hänet joka päivä. Tietenkin kaikilla demooneilla on teräviä "ribbed for your displeasure"-kaktuskulleja. Sitten taivaasta tulee iso ja mahtava unicorn heppa ja antaa takaisin kitarat Laiholle, sitten Laiho elää loppuelämän onnellisena hevimehenä kitaransa kanssa ja tiluttaa niin saatanasti ja tekee lisää helvetin hyvää musaa! The End. :)


et oo ajtellu et jos se varas onkin muija...:)
 
Originally posted by norther666

no mä ainaskin ensiks kiskoisin parikertaa turpaan niin et nenä murtuu ja silmät turpoo. sit kun se sylkis verta ja hampaita maassa niin porukalla kannettais se johonki sisälle ja sidottais se ja poikkastais kulli hiirenloukulla. sitte ruoskittais sitä selkään.
sitte hankittas joku homo vetää sitä hannurii. sitte naulattais se seinälle. sen jälkeen keitettäis vettä ja heitettäis ne sen naamalle. tuon session jälkeen voitas vaikka leikata sen kieli ja murskata sen raajat. ja sen jälkeen kuopata elävältä (jos nyt vielä eläis).
:lol: :lol: :lol:
Kunnon fanittaja..


Btw. Mitä tarkoittaa "Realised one"?? :)
 
Originally posted by NocturnalBnd
Sanoisin että "Älä itke, kyllä Laiho rakastaa sinut silti, vaikka varastit hänen kitaransa! Ota mun käteni, selviämme tästä yhdessä!". Sitten laitamme päälle ostosteeveestä ostettu Power of Love kokoelma cd ja halattaisimme ja itkisimme ja lausuttaisimme kauniita runoja yhdessä koko yön. Aamullä kun hän nukkuu niin revin vanhalla moottorisahalla hänen sukuelimet pois ja ammun polvet ja kädet paskaks. Tietenkin nauraisin hänelle kun hän matelee lattialla ja kärsii. Myöhemmin (kun hän on kärsinyt lisää pari tuntia lattialla) lukitsen hänet kellariin missä on tusina karvaisia ja isoja Turkkilaisia kannibaali-homomiehiä joilla on erityinen fetishi että raiskaa varkaita niin kovaa että perse menee rikki ja kuolee hitaasti. Sitten homokannibaalit syö hänet ja kusipää menee helvettiin, missä kolmesataa saatanan demonit raiskaa ja hakkaa hänet joka päivä. Tietenkin kaikilla demooneilla on teräviä "ribbed for your displeasure"-kaktuskulleja. Sitten taivaasta tulee iso ja mahtava unicorn heppa ja antaa takaisin kitarat Laiholle, sitten Laiho elää loppuelämän onnellisena hevimehenä kitaransa kanssa ja tiluttaa niin saatanasti ja tekee lisää helvetin hyvää musaa! The End. :)




VAU! :eek: :err: :yow: :Smokin:
 
Ja mitä vittua toi kusipää nauraa???

Tästä threadista tulee mitä tekisit torgothille jos saisit hänet käsiisi...

Mä silpoisisin sen kirveellä... Isompiaan saa kiusata niin paljon kuin haluaa...
 
Originally posted by Villilapsi
Ja mitä vittua toi kusipää nauraa???

Tästä threadista tulee mitä tekisit torgothille jos saisit hänet käsiisi...

Mä silpoisisin sen kirveellä... Isompiaan saa kiusata niin paljon kuin haluaa...

Ottaisin sitten silvotun Torgothin käden ja mäiskisin sinun naaman muodottomaksi... :zombie: :D
 
Originally posted by Villilapsi
Mun naamani on muodoton jo valmiiksi... ja naisia ei lyödä, eikä pikkusia varsinkaan. :)

Anteeksi, en tiennyt että olet nainen... Katumus ei anna rauhaa.

Korjaus: Mätkimisen sijasta voisin rakastella sinua Torgothin kädellä...
 
Voi vittu, TÄÄ BOARDI!!!!!!

tän boardin syytä on kaikki paha mitä tässä maailmassa tapahtuu...

Rivfader: rakastele sillä kädellä vaikka ittees, tai työnnä se vaikka perseesees, kun kuitenki tykkäät siitä että jotain sinne työnnetään...

Torgoth: Toivottavasti pahoitit mielesi, olisi minullakin päivän hyvä työ tehtynä... vaikka ei voisi vähempää kiinnostaa... :lol:
 
Originally posted by Villilapsi
Rivfader: rakastele sillä kädellä vaikka ittees, tai työnnä se vaikka perseesees, kun kuitenki tykkäät siitä että jotain sinne työnnetään...
Hmm... Nyt en oikein osaa päättää, kumpi kuulostaa kuvottavammalta käyttötarkoitukselta irtonaiselle kädelleni, täysikasvuisen miehen vai pikkulapsen sisässä...
Torgoth: Toivottavasti pahoitit mielesi, olisi minullakin päivän hyvä työ tehtynä... vaikka ei voisi vähempää kiinnostaa... :lol:
Niin pieni ja niin paljon vihaa ja katkeruutta...
 
Originally posted by Torgoth
Hmm... Nyt en oikein osaa päättää, kumpi kuulostaa kuvottavammalta käyttötarkoitukselta irtonaiselle kädelleni, täysikasvuisen miehen vai pikkulapsen sisässä...
Niin no sä varmaan tiedät noi asiat aika hyvin kun kätes on kuitenkin molemmissa luultavasti käynyt...