And what's wrong with HIM?lumitalvi said:But why did Swallow the Sun´s singer Mr.Mikko the funerisnocturnuminlaulaja have a Him-shirt...
eipä visaseen suotta pilikata!Lamia said:
Hei poijjaat, eipäs pilikata! Turku on kaunis kieli.
Lolita Vampiriá said:And what's wrong with HIM?
Not enough tr00 or what?
How was Aleksi, the keyboard player, any drunk? He sure knows how to party..
Lolita Vampiriá said:And what's wrong with HIM?
Mihinkä ihmeen visaseen. Onko tuo nyt taas jotain hämäläistä korpimurretta?nevershine said:eipä visaseen suotta pilikata!
Windom Pearl said:I moshed the whole first song there.
My neck hurts still.
Korpimurrettapa hyvinniin. Ei me pilikata. Saitko muuten sen ICQn toimiin? Tuli varmaan ainakin annettua vitun hyvät neuvot.Lamia said:Mihinkä ihmeen visaseen. Onko tuo nyt taas jotain hämäläistä korpimurretta?
...ei, itse asiassa pilkatkaa ihan rauhassa. En mä sitä turkua kuitenkaan osaa puhua.
Itse asiassa sain, uskomatonta mutta totta. Jotain aivotoimintaa taisi siis olla vielä siinä vaiheessa iltaa, alkoholimäärästä huolimatta. ICQ-numero on mun profiilissa.nevershine said:Korpimurrettapa hyvinniin. Ei me pilikata. Saitko muuten sen ICQn toimiin? Tuli varmaan ainakin annettua vitun hyvät neuvot.
Tiedän. Epäilitkö sä sitten sitä?!Hearse said:@Lamia: whohoo sulla on loistava musamaku
Like it was NKotB shirt.lumitalvi said:Tr00? oh please, like I cared about that and had any fucking reason to demand it.
I just think it is stupid to wear that only ´cause it looks "funny" and doesn´t fit in the picture and then people like me get pissed.
Lolita Vampiriá said:Like it was NKotB shirt.
But if the dude likes HIM then so what? Can't he have his opinion shown?