Random thread!

Quebec should leave Canada. Anyone who listened in their secondary 4 history of Canada and Quebec should think this.
 
yes.. but we will be not strong enough if we leave canada

Strong? What do you mean? We don't need an army to survive. UN can defend us. And beleive me, if we leave Canada we will get a lot richer than you think. No more federal taxes to pay, we got hydro-electricity and minerals(btw the guy who sold a gold mine for 1$ is a fuckin retard).

Canada needs Quebec, Quebec doesn't need Canada.

And also remember what they all did to us, fuckin KKKanada.
 
Strong? What do you mean? We don't need an army to survive. UN can defend us. And beleive me, if we leave Canada we will get a lot richer than you think. No more federal taxes to pay, we got hydro-electricity and minerals(btw the guy who sold a gold mine for 1$ is a fuckin retard).

Canada needs Quebec, Quebec doesn't need Canada.

And also remember what they all did to us, fuckin KKKanada.

En économie l'année passée j'ai appris qu'on avait beaucoup de dettes. Pis en plus, nous sommes pas nombreux au Québec...
Je ne peux pas vraiment développer sur la politique car je ne connais presque rien sur ce sujet lol mais en tout cas...
 
En économie l'année passée j'ai appris qu'on avait beaucoup de dettes. Pis en plus, nous sommes pas nombreux au Québec...
Je ne peux pas vraiment développer sur la politique car je ne connais presque rien sur ce sujet lol mais en tout cas...

Dis toi que tlm à des dettes. On doit de l'argent à certains pays, certains nous en doivent, c'est sa l'économie. Et en quittant le KKKanada, des études disent qu'on se ferais chépu combien de milliards en quelques années, assez pr rembourser une partie de nos dettes. :)
 
Well, Fuck Canada!

The Show of Martyr, Augury....was fucking sick!! I broked one of my finger! totally sick!
A Perfect Murder.....sucked!!
Tears From The Sky.....it was ok, but not very empress
Symbolic... prety nice! Death cover Weeeeeeee