Saatananpalvontapaska...

Mulle on aivan sama vaikka noita uskontoja onkin niin kauan kunhan ne vitun paskat kuten papit eivät tule tyrkyttämään niitä valeuskontoja mulle.. vittu jotain muslimejakin.. sinne Lähi-Itään vois pistää atomipommin niin pääsis niistäkin ikuisista sodista eroon ja samalla sais Prismalle parkkipaikkoja.. ja sit kun Suomessakin joutuu hirveän syrjinnän kohteeksi jos ei satu kuulumaan kirkkoon tai uskomaan jumalaan.. (huomatkaa pieni alkukirjain.)

jätäppäs ne viinakset vähäksi aikaa ja selvittele asiat ihan selvin päin

Oletko sinä hullu? :D

vai että jättäisin viinan vähäks aikaa.. pyh! :lol:
Voishan se olla ihan järkevää, mutta kuten varmaan mun puheista ja siitä miten mä oon nää asiat hoitanu selviää, et minä en ole järkevä.. saas nähdä mitäs sitten tapahtuu kun tulee seuraava ryyppyreissu..
 
Jussina kun kaupungilla oli joku kirkkokuoro (kaikki jotain likkoja, ihan hurahtaneen oloisia) lauleskeli ja jako lappuja. Tyrkittivät mullekin, mut en ottanu. Kaveri tosin otti, en vaa tiedä mitä se sillä teki ;) Heh, mahtoivatko huomata Iced-paitani selkäkuvaa :D (poika, jonka takana on risti [oikeinpäin] ja utuisina näkyvät numerot muodostavat tuon legendaarisen luvun, 666)

Teki mieli sanoa, että "katoppas likka tota kuvaa mun selässä ja mieti sitten annatko sen pirun lappusen vai et."
 
Se on hyvä! :D

Ei se oo kiva jos on ihan täysin (tai lähellekkään) selväjärkinen.. sillon ei varmaan edes päissään osais riehua (uskokaa.. mä tiedän pari tyyppiä jotka on päissääkin muka niin "älykkäitä" ettei niitä jaksa katella :lol: )
 
Ens kerralla sitten parempi onni! :lol:

Musta tuntuu et pitäs saada viinaa.. onhan tosta Nummista kulunu jo pari päivää.. :D vittu koko kesä menny aivan ryyppäämiseksi.. melkein kaikki raha menny viinaan..
 
Viinaa!!! MISSÄ???!!!! MULLE HETI!!!

Kai se on tää perinteinen suomalaisen miehen oire et heti kun elämä potkii päähän (tai itseasiassa ei se elämä potki päähän.. se lähti pois.. mut kuitenkin) niin heti pitää saada viinaa.. saas nähä millanen juoppo sitä on aikusena kun 17 vuotiaana jo menee viinaan perkeleesti rahaa..
 
Originally posted by Zyklon
tuntuu vähän siltä et pitäs mennä niille, kävellä sen huoneeseen ja vetää ovi perässä kiinni ja kysyö suoraan että onko se totta.. ja mä kyl huomaan millon se ei puhu totta.
Paras tapa on aina puhuu suoraa ja kysyy suoraa. Tollanen, et yrittää ottaa jonku muun kautta selvää, ei anna kovin hyvää kuvaa. :/ Mut oma on asias ja tiedät parhaiten mitä tehdä. :)

Tai no hetkinen.. Taisit selvittää jo kaiken viinan vaikutuksen alaisena?
 
No en tosiaan ite tiedä miten sen parhaiten selvittäs.. ja se mitä mulle selvis viinan vaikutuksen alaisena jäi vaivaamaan vielä enemmän ja sen takia jäi Nummirockistakin vähä huono maku..

Mä tiedän et pitäs puhua vaan suoraan kasvotusten mut mä en nää sitä missään ja kun yrittää jotain puhelimessa kysellä niin ei se sano.. perkeleeeeee........