The (Un)official write anything you want page

so my (second) ipod keeps hiccuping, currently it won't turn off, now the battery will run down and i'll be stuck with no music for the ride home

i can't stress this enough, NEVER EVER BUY AN IPOD

die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple die apple
 
cthulufhtagn said:
so my (second) ipod keeps hiccuping, currently it won't turn off, now the battery will run down and i'll be stuck with no music for the ride home

i can't stress this enough, NEVER EVER BUY AN IPOD
I won my iPod mini from the pepsi contest so I didn't pay for it, so its cool for just doing that
 
I could make a smartassed anti-ipod comment here... but I won't. I think my case speaks for itself when I see my friends having to warranty their ipods a couple times a year.
 
I dunno, I've yet to see one thing about an ipod that would make me want one besides the fact that they are "cool" (makes me not want one even more)
 
I bought an iPod not too long ago and it's been one of the best investments I've ever made. I have my entire CD collection in my pocket and can take it with me where ever I go. I can listen to it in school, at work, or anywhere else I might be and I get a hankering for some music. The only problem I've had with it so far was one time it wouldn't turn off and my battery went dead in school. Not really a big deal; I'd have been more pissed if it had been on a long car ride or something, though I'd have had it on and been listening to it anyway.
 
I personally don't see all the hipe for an mp3 player in general, but thats only because i have no use for one. Im either at home or in my car(which has an mp3 stereo that kicks arse) I can see how they're useful to alot of people though. I would also never buy an ipod, to continue my vendetta against apple.
 
dds1.jpg


Still one of the greatest things ever.
 
just got done watching it. good episode. too many damn commercials, though. the brother deserved to get his ass beat