hilfe....Axana said:"kerran tunsin yhden kaverin joka oli kuullut että...eiku en mä tuntenutkaan sitä,tai oikeastaan se olikin,no,me niinku tavallaan moikkaillaan kun törmätään,tai äh,ei varsinaisesti edes...tota,mä näin sen kerran ku se oli yhden mun toisen kamun kanssa,tai oikeastaan ei sekään ollut varsinainen tuttu,mut mä olin kuullu siitä,olisko se sit ollut radiosta tai mistä alueuutisista lukenu.ei vaan sehän olikin niinku mun naapurin joku entinen,tai sit ne oli tavannu siellä...öö... jokatapauksessa,eiku...joo...unohda koko juttu..."
hallo people!
I was just wondering what i wrote up there....?Perttu from Apocalyptica wrote this on their official site...
Thx, Axana.
Axana said:"kerran tunsin yhden kaverin joka oli kuullut että...eiku en mä tuntenutkaan sitä,tai oikeastaan se olikin,no,me niinku tavallaan moikkaillaan kun törmätään,tai äh,ei varsinaisesti edes...tota,mä näin sen kerran ku se oli yhden mun toisen kamun kanssa,tai oikeastaan ei sekään ollut varsinainen tuttu,mut mä olin kuullu siitä,olisko se sit ollut radiosta tai mistä alueuutisista lukenu.ei vaan sehän olikin niinku mun naapurin joku entinen,tai sit ne oli tavannu siellä...öö... jokatapauksessa,eiku...joo...unohda koko juttu..."
HalfpintHenkka said:heeeeeeelp
"Mistä sadut tulevat?
Mummin tilkkuvakasta,
kesämökin takasta,
sateen kirjokaaresta,
kaukaisesta saaresta,
polunvieren kukasta,
sinisesta sukasta,
maailmasta suuresta,
oman korvan juuresta.
Sieltä sadut tulevat."
i've been trying my hand at translating this but i don't really understand some of the grammatic rules...anyone care to help out a struggling student? lol
haha what i learned (from the masters of the finnish metal themselves) Vittu is fuck (or usually refers to woman's organs hehe)Zicrom said:What is the meaning of "Vittu joo"???
Infernium said:From the grandma's patchbushel (is there such a word? it's a direct translation from the dictionary, i dont even know what the finnish word means )