CHAOS RIDDEN YEARS - STOCKHOLM KNOCKOUT LIVE DVD / 2CD

Something_Wild said:
Well, i have made a pre-order now :p And if everything goes right, I might have it in my hands in 2 days :)

Really looking forward to watching it :):)

Beställde du från CDON? stör mig att jag inte kollar där oftare....
 
Well the DVD surely exceeded all my expectations towards it. Ullaeus has done great work capturing the live feeling and atmosphere and above all the band plays a real solid and energetic gig. The extras are all worth watching and, at least in my case, give some good laughs.

A worthy purchase and this year's pearl in the record shelf.
 
-[chop]- said:
Beställde du från CDON? stör mig att jag inte kollar där oftare....
Hehe ok. Jo jag beställde därifrån... Eftersom att andra fått den därifrån redan nu så måste jag också få det rätt snart... Imorron troligtvis :p

Ska se om jag inte kan hitta den på nätet ikväll redan... Självklart köper jag ju den också - men jag vill så gärna se den :p Nu nu nu!:heh:
 
Something_Wild said:
Hehe ok. Jo jag beställde därifrån... Eftersom att andra fått den därifrån redan nu så måste jag också få det rätt snart... Imorron troligtvis :p

Ska se om jag inte kan hitta den på nätet ikväll redan... Självklart köper jag ju den också - men jag vill så gärna se den :p Nu nu nu!:heh:

Skulle vart coolt o se den ja :D men jag har redan beställt från nån finsk sida :erk: vad kostade din?