mitä käytät??????????????

mulla on Pepsodent hammastahnaa ja Pantene Pro-V shampoota ja hoitoainetta :D

Kynsilakkaa, huulipunaa ja muuta ei pahemmin tuu käytettyä :lol:

Maskeja vois kyl joskus kokeilla.. mä oon kyl sitä mieltä että siistejä maskeja on helvetisti. siis jos ne tekee kunnolla eikä vaan suttaa mitä sattuu. ja yleensä niiden pitää olla melko yksinkertaisia jotta ne toimii. esim. Immortalin Abbathin maski on loistava :headbang:
lhdevil.gif

se on sopivan simppeli.. mut onhan sit esim. Thyranen äijillä joskus saatanan monimutkaiset maskit ja ne on kans hienot.. mut keikalla niillä menee ne ihan vituksi.
 
Originally posted by Villilapsi
Ja Deth, minä käytän huulipunaa, mahdollisimman halpaa ja väriltään tummanpunaista, valkoista tai mustaa, siis jos käytän, en aina vaivaudu. :) Entäs sinä? :D
:lol:

Ei tule jostain kumman syystä käytettyä huulipunaa :D mutta minä käytän Pepsodenttin hammastahnaa :) Entäs minkä merkkistä hammaslankaa käytät?
 
Originally posted by Dethroned

:lol:

Ei tule jostain kumman syystä käytettyä huulipunaa :D mutta minä käytän Pepsodenttin hammastahnaa :) Entäs minkä merkkistä hammaslankaa käytät?
Mä en nyt tarkkaan muista... :p Mutta sitä tuleekin niin harvoin käytettyä. :) Kun en syö mitään, elän vain purkalla ja kokis lightilla. :D
 
Voi vittu ku meikä repes tolle kuvalle! :lol: :lol: :lol: :lol:

hmm.. aina ku näkee tän threadin niin aattelee et toi otsikko passais johonkin narkkatiboardille hyvin.. :lol:

"Mitä käytät???????"
"no mä veän spiidii ja maria ja vaikka mitä"

:lol: :lol: :lol:
 
Höö. Käytän muotovaahtoa, toisinaan lakkaa tai ihan mitä vaan millä saa letin ojoon. Meikkejä en käytä, vaikka kerran yks kaveri yritti tyrkyttää jotain mustaa kynsilakkaa ja muuta yhelle keikalle... Meikattu mies näyttää useimmiten narkkarilta. Maskit on naurettavia. Ainoa bändi mikä on niissä onnistunut on KISS. Eihän ne maskit tietenkään itse musiikkia huononna, mutta kyllä joku immortalkin on aika hauska ilmestys...

Btw. Norther666: Mitä helvettiä tuo sun signatures meinaa??
 
Jos tyhmiä maskeja etsii niin kannattaa kattoa vaikka Mardukin äijiä.. niillä on monesti sellaset maskit et ne on vain huitassu naamaan vähä mustaa ja valkosta.. vittu että ne on tyhmiä :lol:

Ja Dark Funeralilla on kans saatanan rumat maskit.. noh.. rumia maskeja on varmaan enemmän ku hienoja :)