mitä käytät??????????????

hä? ai mistä? mitä sä oikeen puhut? :lol: :lol:

Joku on taas vähä sekasi :D

siis mitä hä.. mua ei tartte meikata? just puhuttiin siitä et saako jätkän hyvännäköseksi meikkaamalla ja mä sanoin et mua ei saa.. vittu mä oon pihalla :lol:
 
Mikä pettymys, megabeibe. Et viitsisi silti vaikka meikata kerran ja laittaa kuvaa sitten tänne niin että näkisin edes olinko oikeassa? :D

NC, ihan vaan varoitus, että älä kuvittele tietäväsi enemmän kuin oikeasti tiedät mun ja erään henkilön suhteesta.
 
Niin Rappio.. mömmöt naamaan vaan ja keikisteleen niin noi näkee et kuinka beibe sä voit olla! :D :lol: :lol:

Hmm.. ja NC.. onneksi se henkilö jonka sanoit yhtyvän sinun mielipiteeseen ei käy tällä boardilla ja jos mä voin siihen vaikuttaa niin se ei tuu tänne koskaan.. mä en halua et sen mieltä saastutetaan tällä jutulla mitä täälä on :lol:
 
hmm.. et sä onneksi oo nähny mua muutenkaan.. toivottavasti.. :lol:

Ja turha pelätä että mut näkis joku meikit naamassa! :lol:
sellasta ei tuu tapahtuun.. paitsi joskus vois kännissä pelleillä maskien kans :D
Ja saparot.. sellasia tuskin tulee koskaan.. niitä mulle ei kovin moni sais laitettua.. meijän luokan tytöt on kyl pari kertaa yrittäny mut mä oon aina onnistunu tuhoamaan ne yritykset :lol:
 
Pojat, pojat, älkää nyt olko tylsiä!
Tosimiehet aina tunnustaa myös naisellisen puolensa!
Mutta ne Ozzin saparot. Söpöt. Todella. Suorastaan näkemisen arvoiset.