one last goodbye, bis?

vodka

New Metal Member
Apr 2, 2003
4
0
1
paris
Visit site
i just saw a message saying that one last goodbye was the greatest song , or at least the most emotive one, and just wanted to say YES IT IIS, for sure, and i would want to CALL EVERYBODY, cause i need help..
i m looking for songs or bands like "one last goodbye" , cause i seriously fucking love those kinds of songs,and it would be so nice if someone would help me in this search.. :OMG: THIS SONG IS AMAZING!!!!!!
thanks a lot ..
 
yeah :cool:
no but i know a decent amount of anathema fans here. its a small scene as you know. i hate you all anyway.
 
dragonlady, ton regard est comme un miroir dans l'océan de l'amour de la joie de l'allégresse sans toi je suis qu'un poussin tout nu entouré de skinheads.
 
mehdi.i.e.e.e said:
dragonlady, ton regard est comme un miroir dans l'océan de l'amour de la joie de l'allégresse sans toi je suis qu'un poussin tout nu entouré de skinheads.

j'aime bien le debut, tres poetique vraiment... mais le poussin skinhead..hmm...


Je prefère Baudelaire:

"Tes yeux, où rien ne se révèle
De doux ni d'amer,
Sont deux bijoux froids où se mêle
L'or avec le fer."

;)
 
so guys and girls, tell me which songs would make me reach the sky, like "one last good bye", or "tonight's music" or stuffs like this..
also, im dying to work in music programmation ( festivals, concerts, radio..) so if someone here is looking for a fantastic production assistant waiting for a new MUDICAL INTERESTING JOB, just check my details and send me a mess!
thanks a lot to everybody :zombie:
byye!!