Saatananpalvontapaska...

Originally posted by Zyklon
Joo ja me menetettiin tossa viime vuoden lopussa meidän treenikämppä, ja kyseisen nuorisoseuran puheenjohtaja sattuu olemaan pappi. noh.. sehän on kusettanut ihmisille että me oltais pelattu siel meidän kämpässä spiritismiä ja et ollaan saatananpalvojia ja niin edelleen.. on siinä meillä pappi kun valehtelee minkä kerkeää!! ja kun ihmiset kaiken lisäks luottaa siihen täysin kun se on pappi. kristinusko on tehnyt ihmiset aivan sokeiksi..

Kannattaisi ehkä mennä puhumaan henkilökohtaisesti ko. papille ja kysyä tiukasti että mistä se on saanut päähänsä että olette saatananpalvojia tms. ja kertoa selkeästi omat näkemykset asioista. IMO tuommoinen treenikämpän menetys huhujen takia menee jo sille rajalle että kannattaisi harkita syytettä kunnianloukkauksesta tai jostain.
 
Originally posted by Voice of God


Kannattaisi ehkä mennä puhumaan henkilökohtaisesti ko. papille ja kysyä tiukasti että mistä se on saanut päähänsä että olette saatananpalvojia tms. ja kertoa selkeästi omat näkemykset asioista. IMO tuommoinen treenikämpän menetys huhujen takia menee jo sille rajalle että kannattaisi harkita syytettä kunnianloukkauksesta tai jostain.
Pappi vastais varmaankin: "teil o treenikämppä, te uhraatte ihmisä siellä, te ootte saatananpalvojia!"
 
Zyklon, tommosset saatanan kusipäävalehtelijat saa mun vereni kiehumaan! Puukottakaa se pappi sairaalaan! Ja mitä, luinko vielä oikein? Menetitte treenikämppänne? Kyllä ny pappi saa olla tyytyväinen, kun on "hoitanut ison palan pahaa pois maailmasta". SAATANAN HOMOPAPPI! Vittu! Toi on niin kusimaista ku olla voi!

Jostain systä alko vituttamaan ihan helvetisti toi Zyklonin tarina.
 
Joo.. se siinä on myös hassua että se pappi ei tullut sanoon sitä meille itelle. se sano et se kämppä lähtee sen takia että ne alkaa tekeen remonttia sinne. mut sit se oli eräälle nuorisotyöntekijälle sanonut noi jutut mitä aiemmin kerroin. se saatanan paska ei edes tullut syyttämään meitä mistään et me oltais tiedetty kiistää tollaset syytökset. ja jos se oikeasti luulee et me ollaan tehty sellasia, niin miksi se ei voinut kysyä meiltä siitä? kyllä tollasissa asioissa pitäis varmistaa ensin ettei ole tapahtunut mitään väärinkäsitystä.. sit kun näin sen jälkeenpäin, niin se kyseli oikein mukavana että ollaanko me löydetty uutta kämppää. ja sanoi muka että se hommaa meille uuden kämpän.. vittu 5 kuukautta menny eikä se homo oo ilmottanu mitään. onhan meillä nytkin kämppä.. soitetaan aivan saatanan pienessä varastossa!!!

Ja mikä tässä on kans vittumaista on se, että kun tää kylä on niin vitun pieni että kaikki kuulee tosta. mun sedän vaimo oli kuullut jostain noi papin puheet ja sekin usko sen ja arvatkaapa mitä?? mun oma äiti usko sen kanssa!! se saatanan huora ei luota omaan poikaansa paskan vertaa!! se vaan sanoo ettei se valehtele kun se on pappi.. näkee kuinka hyvin tällaiset arvot menee tässä yhteiskunnassa. ihmiset on niin vitun sokeita että ne uskoo sitä pappia ja meidät kohta kivitetään kun ne kuulee tollasia.. pian ei kukaan enää luota meihin.
 
Originally posted by Zyklon

Ja mikä tässä on kans vittumaista on se, että kun tää kylä on niin vitun pieni että kaikki kuulee tosta. mun sedän vaimo oli kuullut jostain noi papin puheet ja sekin usko sen ja arvatkaapa mitä?? mun oma äiti usko sen kanssa!! se saatanan huora ei luota omaan poikaansa paskan vertaa!! se vaan sanoo ettei se valehtele kun se on pappi.. näkee kuinka hyvin tällaiset arvot menee tässä yhteiskunnassa. ihmiset on niin vitun sokeita että ne uskoo sitä pappia ja meidät kohta kivitetään kun ne kuulee tollasia.. pian ei kukaan enää luota meihin.


Siis se pistää niin vituttaan ku kukaan ei usko mitä sanoo :mad: ei saatana...

Vittu saisitte mennä pitää meteliä sen papin tykö, vaikka siitä vasta kohu nousiskin ja sit kaikki ainakin uskos sitä pappia.
 
Meitä ei uskois kukaan.. meillä on mustat vaatteet, pitkät hiukset, kuunnellaan ja soitetaan metallia ja tietenkin me ollaan saatananpalvojia kun ne kerran niin sanoo. Ei meillä ole minkäänlaista mahdollisuutta kääntää ihmisten päitä.
 
Voi perkele.. akka (no se huora.. siis äiti) oli vähän pahana kun se näki mun ala-asteen virsikirjan kun mä siivosin mun huonetta. kun tuli sillon joskus tuhottua se melko perusteellisesti. oon repiny siitä sivuja helvetisti ja ne jotka on jäljellä oon rutannu. ja sit oon piirrelly sinne kaikkea hassua. kun ei oikeen ala-asteellakaan kiinnostanu toi virsien laulu.. :D
 
Originally posted by Zyklon
Joo mä muistelen et jostain Judas Priestin biisistä ois ollu sellasta juttua et kun sitä kuuntelee takaperin niin sieltä tulee jotain saatanan viestejä.. nyt tällanen kysymys että kuinka moni teistä tietää miten levyjä kuunnellaan takaperin? ja kuinka monelle tulisi mieleen tehdä niin? hassua...

Juu löytyyhän noita viestejä aika monenkin bändin levyiltä ihan oikeesti. Esim. Black Sabbath ja Led Zeppelin on tollasta kikkaa käyttäneet ja myös esim. Queen ja Slipknot.

Hankippa jostain Queenin "we are the champions"-biisin sisältävä LP-levy ja pyöritä sitä takaperin. Siellä on jossain kohdassa "My sweet satan"-lausahdus (samanlainen "viesti" löytyy myös jostain Led Zeppelinin Biis(e)istä ja luulenpa että Queen on halunnut tempullaan antaa respektiä juuri Led Zeppelinille, eikä Wihtahousulle...).

Niin ja tohon Zyklonin kysymykseen vielä, Cd-levyjä ei tietenkään voi ilman tietokoneohjelmien avustusta kuunnella takaperin, mutta LP-levyjen aikakaudella se onnistui helposti pyörittämällä levyä väärään suuntan käsin.
 
Mun LP-soittimella ei ainakaan voi.. kuuluu vaan surinaa ja pauketta kun pyörittää väärin päin. Ja se on kuulemma todistettu että kun sopivasti kuuntelee puhetta takaperin, niin siinä voi muodostua joitain sanoja, mutta mä en usko et kovin moni on sitä tahallaan tehnyt.