Saatananpalvontapaska...

Originally posted by Hepatiitti


Juu löytyyhän noita viestejä aika monenkin bändin levyiltä ihan oikeesti. Esim. Black Sabbath ja Led Zeppelin on tollasta kikkaa käyttäneet ja myös esim. Queen ja Slipknot.

Epäilen ettei Zeppelinin kohdalla ollut kyse "kikasta" vaan ihan sattumasta. Stairway to Heavenissahan se on ja kun ko. biisi tuppaa olemaan melko tunnettu & kuunneltu varmaan joka suunnasta, joka nuotti analysoiden niin sieltä on sitten tuommoinen löytynyt. Käännettiin kerran koko biisi nurinpäin huvikseen ja sieltä väärinpäin menevästä laulusta nyt voi kuulla ihan mitä sattuu jos on mielikuvitusta.

Judas Priestin tapaus oli muistaakseni sellainen että siellä sanottiin "alitajuisena piiloviestinä" jotain suuntaan "do it", ja kun biisikin taisi kertoa itsemurhasta tms. Joku sälli oli sitten mennyt ja polttanut itsensä, ja kun ko. biisi soi repeatilla sen huoneessa, oli perhe ottanut sen syntipukiksi. Että poika ei olisi muuten halunnut tappaa itseään, mutta kun alitajuinen viesti sai sen tekemään sen vastoin tahtoaan... tai jotain yhtä järjetöntä sontaa. Siitä oli joskus juttua jossain tiede-lehdessä.
 
Mutta eikös se oo kauheeta ku mä oon kuunnellu enochian crescentin väkisinkastetun oikeeseen suuntaa ja siinäkin on jotai saatanaan viittaavaa...;):D:D
 
eihän se vika oo hevimusiikissa vaan nykyajan nuorisossa... minne tämä maailma on menossa...

puolueeseen tarvii jotain 500/5000 kannattajaa (ehkä)... mut ryhmään (RY) vähemmän... en mä muista meil oli toi aiheena koulussa just vähää aikaa sitte...
 
mä oon ajatellu isona perustaa hampurilais ravintolan jossa myydää Dimmu Burgereita yms... ja lotuhousuja ja neekereitä ei ees päästetä sisää... ja heviä soitetaa nii lujaa et korvat putoo... sellane paikka ois rok...