Saatananpalvontapaska...

Originally posted by Zyklon
Ei vittu!!! Toi oli jo liikaa toi Demi juttu... voi perkele!!!

Niin joo.. onko tulossa taas joku uus "saatananpalvonnasta" kertova dokumentti? pitää kyl ottaa nauhalle niin saa nauraa jälkeenpäinkin.., mul on se MOT kans nauhalla ja joskus aina katotaan ja nauretaan kunnolla sille..
Ja siinä on taas, että: "tyttö tuli heti ihmisiä uhraavaksi saatananpalvojaksi kun kuunteli METALLImusiikkia. Kyllä, METALLImusiikkia"
 
"What can you tell me of the inverted Cross?"

"I laugh at this idea because of what people believe. It's commonly believed that an inverted Cross is the symbol of Satan,
being the opposite of Christianity. It's not the opposite of Buddhism, or of the Norse, or of the Celts, or of the Icelandic, or
of the Greek or Roman religions. Once more, it's the opposite of "Christianity." I find it amazing that people simply cannot
conceive anything which lies outside of Christianity. To people like this, there's only two religions: Christianity and
everything else which isn't Christian. Of course, all of those things which are not Christian are looked at as being Satanic.

Since you have to be Christian to worship Satan, the same is true of the inverted Cross. I'm going to share a secret with
you which may change your view of this symbol. The inverted Cross is a Christian symbol, but it's not one belonging to the
Christian Satan. When Saint Peter was to be put to murder, it was determined that he would be crusified. Being a humble
man, he felt that he didn't deserve to be crusified as his master and God, instead being crusified upside-down. This
became known as the Cross of St. Peter. When someone wears the inverted Cross, they're making a statement as being
humble in the eyes of God."


www.denofheathens.com/faq_00026.html
 
Originally posted by Zyklon
Olis sellanen kysymys että keitä kaikkia ollaan tultu syyttämään saatananpalvojiksi mustien vaatteiden, bändipaitojen ja musatyylin vuoksi?

Nimittäin minä törmään siihen aika usein ja joskus siihen vittuuntuu ja joskus ei voi muuta ku nauraa...

Perkele joku vähämielinen lehmä opettaja tuli koulussa väittään että oon saatananpalvoja kun mulla on HATEBREEDER paita!!!

SIIS PERKELE!! MIKÄ VITTU SIINÄ PAIDASSA VIITTAA SAATANANPALVONTAAN!!! Vittu kun miettisivät neki mitä sanovat perkele... kun ei ne tiedä asioista mitään..

Sanoin vaan sille ämmälle et vitut minä mikään vitun saatanan palvoja oo.. se katto vähän kummasti.. ja kyl esim. Mayhem paidan takia ihmiset vahtaa aika pitkään.. varsinki nekrut ja opettajat. Tosin pari opettajaa on ihan järkeviä ja ne tietää etten oo mikään trolli joka ettii pusikoissa kissoja syötäväksi.. Mutta eninosa on vittumaisia..

Nykyään jos joku tulee kysymään niin en yleensä sano mitään kun jos ne on niin tyhmii et luulee mua saatananpalvojaksi niin luulkoot perkele... omapa on ongelmansa.

Oon melko varma että muutkin on tähän ongelmaan törmänneet.. Kiinnostais tietää miten ja kuinka rankasti? kun yks kaveri pistettiin jollekki jeesus kurssille kun sil oli CoFin paita...
Mikä COF-paita kaverillas oli? Ja varmaankin siinä paidassa muuten se kuolema viittaa saatananpalvontaan. Tai sitten ei, meiän koulussa on porukkaa, jotka EIVÄT EDES ole kuulleet Bodomia ja kehtaavat väittää sitä saatananpalvonnaks.