Saatananpalvontapaska...

Joo siis... Taas mä vastaan alkuperäiseen kysymykseen, joka oli ehkä viä joskus kivikaudella teillä puheenaiheena... :)

Mua on kans haukuttu saatananpalvojaks, tai no, ihmeset huutelee kaduilta ja käytäviltä, mulkoilee oudosti, ja sit ne käyttäytyy ihan täysin härösti mun seurassa, kattelee mun vaatteita ja kysyy ohimennen että mitä musaa kuuntelen...

Mut paras oli kyllä se kun mua kerran pyydettiin koulussa että voisitko sä mennä vaihtaan vaatteita kotiis, tollanen ei ole tervehenkisen ihmisen paita... Ja mulla sattu just sillon olemaan Hatebreeder paita, ylläri ylläri, päällä... Mä en mennyt vaihtamaan sitä... Mutta tosiaan, milla 50-luvulla nekin tyypit mahto elää... :Shedevil:

Hei, Tamperetta taas mainostetaan, siä on hyvä paitakauppa... ;)
 
Mitenköhän kaikki näyttää inhoavan just sitä Hatebreeder paitaa. Mulla ei itellä ole sitä paitaa, mutta mulla on kyllä jotain semmosia mistä vois tulla sanomista. Mä olen kyllä jo odotellut että joku tulis muulle jotain sanomaan, mutta ei ole tullut, valitettavasti.
 
Niin, kyllähän se on aina piristävää kun joku tulee sulta kysymään että olitkos viime yönä kaatamassa hautakiviä tuolla läheisellä kirkolla?
 
Noh, Mä vaan haluisin päästä kuulemaan niiden juttuja. niille vois nauraa sitten myöhemmin, mutta pidemmän päälle se vois olla aika rasittavaa
 
Aluks se oli mustakin aivan helvetin hauskaa, mutta siihen kyllä sitten kyllästy aika pian. Kun huomas että kaikilla oli jotain ennakkoluuloja. Mun mielestä sellanen läppä saattaa olla hauskaa kun kaikki ottaa sen vitsillä, mutta ei sitten muuten...
 
Originally posted by Susanna


Mut paras oli kyllä se kun mua kerran pyydettiin koulussa että voisitko sä mennä vaihtaan vaatteita kotiis, tollanen ei ole tervehenkisen ihmisen paita... Ja mulla sattu just sillon olemaan Hatebreeder paita, ylläri ylläri, päällä... Mä en mennyt vaihtamaan sitä... Mutta tosiaan, milla 50-luvulla nekin tyypit mahto elää... :Shedevil:

Hei, Tamperetta taas mainostetaan, siä on hyvä paitakauppa... ;)
Ei saatana! :lol::lol: Vaihtaa vaatteita? :lol:
 
Originally posted by Graveheart
Mitenköhän kaikki näyttää inhoavan just sitä Hatebreeder paitaa. Mulla ei itellä ole sitä paitaa, mutta mulla on kyllä jotain semmosia mistä vois tulla sanomista. Mä olen kyllä jo odotellut että joku tulis muulle jotain sanomaan, mutta ei ole tullut, valitettavasti.

Niitähän on kahdenlaisia, Hatebreeder-paitoja.

Mulla on muutamia noita erilaisia paitoja, mutta ainoot mistä kukaan on sanonu mitään, on tässä:

- Children of Bodomin Breeding Hate Across Europe -paita, kun hihassa lukee että "Haistakaapa Vittu!" niin sitä ei muutamat sukulaiset oikein sulattanu..

- Black Sabbathin paita, jossa edessä luuranko-Reaper tanssii jossai haudalla, ja takana on joku hautakivi ja molemmilla puolilla lukee Black Sabbath. Meidän ylä-asteen opinnonohjaaja tuli käytävällä kyselemään että "Miten sinä tuollaista paitaa pidät ylläsi? Et kai sinä oikeasti kuuntele tuollaista musiikkia? Se ei kannata, käänny pois vielä kun voit." Vittu mä nauroin sille päin naamaa ja menin syömään, ruokavälkkä kun oli.
 
Tai no, jos toi mun Breeding Hate Across Europe paita lasketaan Hatebreeder paidaksi niin niitä on sitte kolmenlaisia.