Saatananpalvontapaska...

Olis sellanen kysymys että keitä kaikkia ollaan tultu syyttämään saatananpalvojiksi mustien vaatteiden, bändipaitojen ja musatyylin vuoksi?

Nimittäin minä törmään siihen aika usein ja joskus siihen vittuuntuu ja joskus ei voi muuta ku nauraa...

Perkele joku vähämielinen lehmä opettaja tuli koulussa väittään että oon saatananpalvoja kun mulla on HATEBREEDER paita!!!

SIIS PERKELE!! MIKÄ VITTU SIINÄ PAIDASSA VIITTAA SAATANANPALVONTAAN!!! Vittu kun miettisivät neki mitä sanovat perkele... kun ei ne tiedä asioista mitään..

Sanoin vaan sille ämmälle et vitut minä mikään vitun saatanan palvoja oo.. se katto vähän kummasti.. ja kyl esim. Mayhem paidan takia ihmiset vahtaa aika pitkään.. varsinki nekrut ja opettajat. Tosin pari opettajaa on ihan järkeviä ja ne tietää etten oo mikään trolli joka ettii pusikoissa kissoja syötäväksi.. Mutta eninosa on vittumaisia..

Nykyään jos joku tulee kysymään niin en yleensä sano mitään kun jos ne on niin tyhmii et luulee mua saatananpalvojaksi niin luulkoot perkele... omapa on ongelmansa.

Oon melko varma että muutkin on tähän ongelmaan törmänneet.. Kiinnostais tietää miten ja kuinka rankasti? kun yks kaveri pistettiin jollekki jeesus kurssille kun sil oli CoFin paita...

Höm..Tuollainen oli ihan ensimmäinen viesti.. Nyt täällä puhutaan haleista ja nettisexistä.. HARHARHAR!!!!!!
 
Vittu täälä sitä vaan halitaan.. Mun halinalle jätti mut viime perjantaina ja edellisen kerran näin sen viime viikon lauantaina, et eipä oo tullu paljoa halailtua sen jälkeen..

Täytyy kyl itseasiassa myöntää et tällä hetkellä ei naiset kiinnosta.. sillä tavalla. siis en tarkota et teissä mitään vikaa olis tai et mul ois jotain teitä vastaan mut kun tuli tuollainen takaisku niin ei nyt jaksa miettiä sellasia kun ei oo päässy edellisestäkään yli. kyl mä uskon et tällä boardilla porukat ymmärtää.. tai ainaki jotku.. tai joku.. tai ehkä ei.. no antaa olla! :lol:

Tai itseasiassa ei mulla mitään haleja vastaan oo..