Saatananpalvontapaska...

Originally posted by Zyklon
Vittu täälä sitä vaan halitaan.. Mun halinalle jätti mut viime perjantaina ja edellisen kerran näin sen viime viikon lauantaina, et eipä oo tullu paljoa halailtua sen jälkeen..

Täytyy kyl itseasiassa myöntää et tällä hetkellä ei naiset kiinnosta.. sillä tavalla. siis en tarkota et teissä mitään vikaa olis tai et mul ois jotain teitä vastaan mut kun tuli tuollainen takaisku niin ei nyt jaksa miettiä sellasia kun ei oo päässy edellisestäkään yli. kyl mä uskon et tällä boardilla porukat ymmärtää.. tai ainaki jotku.. tai joku.. tai ehkä ei.. no antaa olla! :lol:

Tai itseasiassa ei mulla mitään haleja vastaan oo..

Noniin, sullehan mun hali piti alunperinkin antaa, susta tää koko juttu lähti liikkeelle.. :lol: :lol: *halittaa Zyklonin*
*oottaa koska tulee lyönti päin* :) :) :)
Ja kyllä mä ainakin ymmärrän. Been there.. Noniin, oleppas nyt hiljaa tuosta tai minä alan antamaan typeriä neuvoja/selittelemään tyhmiä.. :lol: :lol: :lol:
 
Originally posted by disasterpeace
ei oo mulle tuttuu... se on varmaa joku tamperelaisten mummojen juttu...

joskus ku mä meen bussilla nii siihen tulee joskus semmonen mummo joka menee aina bussissa istuu samalle penkille nii sit kerran ku yks tyyppi oli jo ehtiny istuu siihen penkille nii se mummo alko tuhista ja puhkuu ja tuijotti sitä tyyppii vihasesti silmiin parin pysäkin ajan sit se tyyppi kysy et "mitä?" sit se mummo alko huutaa iha täysii "mun penkki, mun penkki!" sit se mies siirty toiselle penkille ja mummo hyppäs siihen ilosena ja sano kaikille bussis oleville "tää on mun penkki"... jotenki tollei se tapahtu :lol: kumma mummo

Mummot kattoo varsinkin talvella peläten kun on pitkä musta takki.. Sitten kun niitten antaa mennä ensiksi bussiin niin ne kiittelee ja hymyilee ja alkaa selittään että: "Voi että kyllä sitä vielä joku osa nuorisosta osaa käyttäytyä" :lol: :lol: Ne on niin hassuja.. Mä vaan aina hymyileen niille :lol: :lol: :lol:
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Mutta kyllä rutistaa saa ;) Siis perseestä ;) Ja mä tahdon lisää haleja :D hah.....

Ja siitä saunasta, eiköhän sinne lämpöö saada :D :lol:

Eikö sulle mikään riitä? :lol: :lol:
Ainahan saunaan lämpöö saadaan.. :) :) :)

Hei muuten, pakkoo kysyy, kun etkös ollu jouluna kattomassa sitä Bodomia pakkahuoneel?? Niin että näitkö Kimin siellä/juttelitko sille? :) :)
 
Originally posted by NorthernComfort


Eikö sulle mikään riitä? :lol: :lol:
Ainahan saunaan lämpöö saadaan.. :) :) :)

Hei muuten, pakkoo kysyy, kun etkös ollu jouluna kattomassa sitä Bodomia pakkahuoneel?? Niin että näitkö Kimin siellä/juttelitko sille? :) :)

Ei riitä :D

Joo olin kattomassa, mutta enpä nähny. Tai sit en tunnistanu, sie meinaan oli semmosta kissaa että saatana ;)

Ois voinu jäädä bodomi toiselle sijalle jos ei ois ollu omaa naista sillon mukana :lol:
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~


Ei riitä :D

Joo olin kattomassa, mutta enpä nähny. Tai sit en tunnistanu, sie meinaan oli semmosta kissaa että saatana ;)

Ois voinu jäädä bodomi toiselle sijalle jos ei ois ollu omaa naista sillon mukana :lol:

Siis juma kun te miehet ootte :lol: :lol: Jaa et nähny? Istuttiin siinä "penkeillä" tai siis, siinä kun on semmonen ihme hökkeli.. Aattelin vaan kun siinä lappas semmosia tyyppejä aina välillä.. :) :) :)