Saatananpalvontapaska...

NorthernComfort: Minä en itseasiassa tiedä todellista syytä siihen miksi se mut jätti..:confused: Se vaan sano et sen mielestä se ei tuntunut "oikealta" ja et sen tunteet muuttu.. mut kun mä en oikeen usko tollasta täysin koska mun mielestä aidot tunteet ei voi muuttua päivässä.. tai voihan se olla niin ettei ne tunteet ollu missään vaiheessa oikeita. jos se vaan halus leikkiä minulla (no tota mä en oikeastaan usko kun se kuitenkin on helvetin ihana ja mukava henkilö..).. kun kaikki meni niin helvetin hyvin niin jotenkin tuntuu mahdottomalta et noin käy aivan yhtäkkiä.. äh.. en mä tiedä.. mä oon ollut nyt viikon aivan hukassa ja sekasin enkä mä oikeen osaa ajatella asioita järkevästi.
se auttais jos voisin puhua sille mut mä en enää halua kiusata/häiritä sitä jos sitä ei kerran todellakaan kiinnosta..

ja mä en todellakaan osaa neuvoa miten saa jonkun pois mielestä.. kun se ei onnistu multakaan vaan mä vaan koko ajan mietin sitä vaikka se vaan pahentaa asiaa.. tyhmyydelleen kun ei voi mitään.
 
Toihan on just niinku mun elämästä. Tosin mä oon ollu ihan hukassa ja sekasin kohta kuukauden. Tällasessa vaiheessa muuten kaikki balladit kuulostaa aivan vitun hyviltä, kuten esim. Hammerfallin Always Will Be.
 
Balladit todellakin kuulostaa hyvältä.. vittu jos muutama kuukausi sitten joku ois tullu sanoon mulle et minä kuuntelisin jonain päivänä Scorpionsin Still Loving Youta ja lukisin sen sanoja, niin mä oisin varmaan vetäny turpaan! mut nyt on vähä eri ääni kellossa..