Saatananpalvontapaska...

Siis bäkkärit on rumia! :lol: En taho niitä...
Mutta Alexi L. ois asiaa... :lol:
Mut siinä ei sinänsä olis mitään vitsiä jos se olis täällä...
Tuli tässä mieleen, että mitäköhän Alexi tekis jos se näkis mitä paskanjauhantaa me täällä Bodomien boardilla pidetään? :lol:
Siis jos sitä yhtään kiinnostais, mutta (onneks) sitä ei taida kiinnostaa... :lol:
Vai onko täällä tabu puhua Bodomeista, by the way? :lol:
 
No on!! Törkeetä puhua täälä Bodomista!! :lol: :lol: :lol:

Alexi varmaan lukee näitä juttuja ja nauraa ittensä kipeäksi.. mistä sitä tietää vaikka se olis täälä jollain feikki nimellä ja esittäis jotain teinibodomfania??!! :rolleyes: :D :D

Mitä jos se on vaikka Susanna!!?? tai minä??!! Kukaan ei tiedä!!
Oi herramme Saatana!! opasta meitä ja kerro onko Alexi seurassamme ja kuka hän on..

Ei vittu.. nyt tuli päivä heikoin.. mut pitstetään kuitenki :D
 
Originally posted by Zyklon

ja mä en todellakaan osaa neuvoa miten saa jonkun pois mielestä.. kun se ei onnistu multakaan vaan mä vaan koko ajan mietin sitä vaikka se vaan pahentaa asiaa.. tyhmyydelleen kun ei voi mitään.

Harvinaisen samaa mieltä kanssasi. Mutta sun on pakko puhua sille jos sua vaivaa, vaikka se kuin "häiritsis" sitä (en usko että häiritsee..), muuten se jää vaivaamaan aivan saatanasti ja sitä ei kestä kukaan.. Kokemuksesta sanon :) :)
 
Originally posted by Zyklon
Balladit todellakin kuulostaa hyvältä.. vittu jos muutama kuukausi sitten joku ois tullu sanoon mulle et minä kuuntelisin jonain päivänä Scorpionsin Still Loving Youta ja lukisin sen sanoja, niin mä oisin varmaan vetäny turpaan! mut nyt on vähä eri ääni kellossa..

Kyseinen biisi on ollu täälläkin päin kivassa kulutuksessa.. Mut mä oonkin aina ollu sellanen pehmo. :lol: :lol: