Saatananpalvontapaska...

Originally posted by NorthernComfort


Siis juma kun te miehet ootte :lol: :lol: Jaa et nähny? Istuttiin siinä "penkeillä" tai siis, siinä kun on semmonen ihme hökkeli.. Aattelin vaan kun siinä lappas semmosia tyyppejä aina välillä.. :) :) :)


Joo mä tien ne penkit, mutta en mä varmaa ois sitä ees tunnistanu ;) Mutta mistäs sä sen tunnet vai menitkö vaa jauhaa sille paskaa sie ku näit sen? ;)

mutta näkikö kukaa mua? Tuntomerkit: Pitkähianen Bodom paita :lol:
 
Originally posted by Crimson Twin
Niin ja NC et sinä hirveän ruma voi olla jos jätkät puristelee perseestä keikoilla... ;)

No jos ne on tosi kännissä niin ne puristelee vaikka lehmää :lol: :lol: Kaikkein "säälittävintä" ja hauskinta oli kun Laihon ikänen äijä yritti iskee joidenkin tuttujensa kautta :lol: En kyllä oikein uskonu koko juttua.. :lol: :lol:
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~



Joo mä tien ne penkit, mutta en mä varmaa ois sitä ees tunnistanu ;) Mutta mistäs sä sen tunnet vai menitkö vaa jauhaa sille paskaa sie ku näit sen? ;)

mutta näkikö kukaa mua? Tuntomerkit: Pitkähianen Bodom paita :lol:

Hahah, en menny.. :) :) Menin ihan vaan sen kutsusta sinne, kyllä mun alunperinkin piti tulla mutta ei löytyny yöpaikkaa eikä mitään.. No sitten aattelin etten sinne pääse, mut Kimi suostutteli mut lähtee sinne :lol: :lol: Näin aika montakin Bodom paitasta :rolleyes: Päätin tosiaan edellisenä päivänä vasta että sinne lähen kun sillon Kimi mut sinne lopullisesti suostutteli :lol: Olin kattomas niitä Lutakossakin silon.. :) :) :)
 
Originally posted by disasterpeace
no jotku on aika ujoja... esim mä oon aika ujo... mut onhan se aika säälittävää

No ei se ollu säälittävää, mä en vaan oikeen usko sellasta että "siellä on joku mies joka on katellu mua koko illan" juttuja.. Varsinkaan kun sanottiin että se mies ei ees tiedä että ne tuli puhuun mulle, mut ne vaan halus jotain kun se on niin ujo.. Tosi uskottavaa :lol: :lol: Mä nyt en uskois vaikka joku tulis päin naamaa sanoon että Mä rakastan sua.. :lol: :lol: :lol:
 
Hmm.. vittu miten te aina tähän topicciin saatte vuorokaudessa 14978614937614 postia lisää??!!! :lol:

kun ei kerkee kaikkeen vastaileen..

ensinnäkin Crimson Twin: Mä pidän sua silmällä.. mä en tykkää siitä et jätkät halailee mua.. siitä pidän huolen ettet pääse mu selän taakse :lol:

ja NorthernComfort: miksi mä löisin sua halista? ja kiitos! :)
enkä mä löis naista vaikka mikä olis.. vaikka nainen hakkais mua niin en minä sitä löis. ainoa neuvo minkä mä tässä tarvitsisin olisi se, että miten mä saan sen idiootin pois mun päästä joka tekee musta tällasen.. ja miten helvetissä mä saisin puhuttua asiat selviksi mun exän (vittu että tuntuu jostain syystä pahalta sanoo sitä exäksi..) kans

j..a toi perseestäpuristeluhomma on mun mielestä aika törkeää.. tietenkin jos on hyviä kavereita tai tyttöystävä mut mun mielestä se on aika helvetin törkeästi tehty jos tuntematonta puristelee perseestä.. no okei.. mä oon tällanen ujo nyhvö mut mä kunnioitan naisia siinä määrin et en tollasta tee..
 
Originally posted by Zyklon
Hmm.. vittu miten te aina tähän topicciin saatte vuorokaudessa 14978614937614 postia lisää??!!! :lol:

kun ei kerkee kaikkeen vastaileen..

ensinnäkin Crimson Twin: Mä pidän sua silmällä.. mä en tykkää siitä et jätkät halailee mua.. siitä pidän huolen ettet pääse mu selän taakse :lol:

ja NorthernComfort: miksi mä löisin sua halista? ja kiitos! :)
enkä mä löis naista vaikka mikä olis.. vaikka nainen hakkais mua niin en minä sitä löis. ainoa neuvo minkä mä tässä tarvitsisin olisi se, että miten mä saan sen idiootin pois mun päästä joka tekee musta tällasen.. ja miten helvetissä mä saisin puhuttua asiat selviksi mun exän (vittu että tuntuu jostain syystä pahalta sanoo sitä exäksi..) kans

j..a toi perseestäpuristeluhomma on mun mielestä aika törkeää.. tietenkin jos on hyviä kavereita tai tyttöystävä mut mun mielestä se on aika helvetin törkeästi tehty jos tuntematonta puristelee perseestä.. no okei.. mä oon tällanen ujo nyhvö mut mä kunnioitan naisia siinä määrin et en tollasta tee..

Hmm.. Sä vaikutat harvinaisen mukavallta mieheltä :) :) En kyllä ymmärrä miksi exäsi sinut on jättänyt :confused:
Kun kerrot minulle miten tietyn ihmisen saa mielestä niin voin yrittää auttaa sinuakin :lol: :lol: No miksi te siis erositte? (Anteeksi jos oot jo selittäny, täs on vaan niin paljon jauhantaa, as you know, että meinaa unohtua kaikki asialliset jutut...) Sun täytyy oikeesti puhuu sille jos sulla on jotain puhuttavaa/mietit jotain.. *paraskin neuvoja..* :rolleyes: :rolleyes:
 
Originally posted by Zyklon

j..a toi perseestäpuristeluhomma on mun mielestä aika törkeää.. tietenkin jos on hyviä kavereita tai tyttöystävä mut mun mielestä se on aika helvetin törkeästi tehty jos tuntematonta puristelee perseestä.. no okei.. mä oon tällanen ujo nyhvö mut mä kunnioitan naisia siinä määrin et en tollasta tee..

Ainahan asiasta tulee heitettyä vitsiä, mutta en kyllä tekisi sitä, kun olen myös tälläinen "ujo nyhvö"... Onhan se törkeää... sääli vain ettei kauniit ajatukset tule heti ensimmäiseksi esiin...