Originally posted by NorthernComfort
Siis juma kun te miehet ootte Jaa et nähny? Istuttiin siinä "penkeillä" tai siis, siinä kun on semmonen ihme hökkeli.. Aattelin vaan kun siinä lappas semmosia tyyppejä aina välillä..
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Koska NorthernComfort laitat kunnon kuvan? Mä voin laittaa kuvani jos joku muu o yhtä rohkee hahahh.......
Originally posted by Crimson Twin
*puristaa NC:tä pepusta*
HALI!!!
Ja kuva...
Originally posted by Crimson Twin
Niin ja NC et sinä hirveän ruma voi olla jos jätkät puristelee perseestä keikoilla...
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Joo mä tien ne penkit, mutta en mä varmaa ois sitä ees tunnistanu Mutta mistäs sä sen tunnet vai menitkö vaa jauhaa sille paskaa sie ku näit sen?
mutta näkikö kukaa mua? Tuntomerkit: Pitkähianen Bodom paita
Originally posted by disasterpeace
no jotku on aika ujoja... esim mä oon aika ujo... mut onhan se aika säälittävää
Originally posted by Dethroned
Kumma kyllä, mutta alkoi äkisti sattumaan jalkoväliin....
Originally posted by disasterpeace
on toi mun mielest perjaatteessa ihan uskottavaa... mä en yhtään ihmettelis jos mulle tehtäis noin... siis kaverit kertois et jollekki muijalle et mä olisin kattonu sitä koko illan tai jotain
Originally posted by Zyklon
Hmm.. vittu miten te aina tähän topicciin saatte vuorokaudessa 14978614937614 postia lisää??!!!
kun ei kerkee kaikkeen vastaileen..
ensinnäkin Crimson Twin: Mä pidän sua silmällä.. mä en tykkää siitä et jätkät halailee mua.. siitä pidän huolen ettet pääse mu selän taakse
ja NorthernComfort: miksi mä löisin sua halista? ja kiitos!
enkä mä löis naista vaikka mikä olis.. vaikka nainen hakkais mua niin en minä sitä löis. ainoa neuvo minkä mä tässä tarvitsisin olisi se, että miten mä saan sen idiootin pois mun päästä joka tekee musta tällasen.. ja miten helvetissä mä saisin puhuttua asiat selviksi mun exän (vittu että tuntuu jostain syystä pahalta sanoo sitä exäksi..) kans
j..a toi perseestäpuristeluhomma on mun mielestä aika törkeää.. tietenkin jos on hyviä kavereita tai tyttöystävä mut mun mielestä se on aika helvetin törkeästi tehty jos tuntematonta puristelee perseestä.. no okei.. mä oon tällanen ujo nyhvö mut mä kunnioitan naisia siinä määrin et en tollasta tee..
Originally posted by Zyklon
j..a toi perseestäpuristeluhomma on mun mielestä aika törkeää.. tietenkin jos on hyviä kavereita tai tyttöystävä mut mun mielestä se on aika helvetin törkeästi tehty jos tuntematonta puristelee perseestä.. no okei.. mä oon tällanen ujo nyhvö mut mä kunnioitan naisia siinä määrin et en tollasta tee..