Saatananpalvontapaska...

Enhän mä nyt paavin postilaatikkoon oo aikonu paskantaa.. aikomuksena oli paskantaa sen PAPIN postilaatikkoon joka vei meidän treenikämpän.. :D :lol: :lol:

Enpä ole muistanut koko juttua.. jospa sen joskus toteuttaisi.. :lol:
 
Ja voishan Zykli tulla paskantamaan muutaman Moision koulun oppilaan postilaatikkoon kans. :D

On meinaan taas tänään tullu pientä palautetta vaatevalinnoistani, olen kuulemma SAAAAAAAAAAAAAAAATANANPALVOJA!!! *örisee*

Ei vittu toi on kyllä väsyttävää. Jotenkin luulin että ne olis tullu järkiinsä mutta ei sitten millään. Idiootteja mitä idiootteja. Hmp.
 
Mitä se nyt loppujen lopuksi haittaa Suski vaikka ne suo pitääkin saaaaaaaaaaaaaaaaaatananpalvojana? :D

Varmaan pelkäävät jos ne luulee että hypit öisin pusikoissa ja syöt kissanpentuja elävältä :lol: :lol:

Mä en enää oikein jaksa välittää siitä jos joku pitää mua saaaaaaaaaaaaaatananpalvojana. Jos niin luulevat niin luulkoot perkele. Ei oo mun ongelma..
 
Originally posted by Zyklon
Mitä se nyt loppujen lopuksi haittaa Suski vaikka ne suo pitääkin saaaaaaaaaaaaaaaaaatananpalvojana? :D

Varmaan pelkäävät jos ne luulee että hypit öisin pusikoissa ja syöt kissanpentuja elävältä :lol: :lol:

Mä en enää oikein jaksa välittää siitä jos joku pitää mua saaaaaaaaaaaaaatananpalvojana. Jos niin luulevat niin luulkoot perkele. Ei oo mun ongelma..
No ei se nyt sinänsä haittaa, huvittavaahan se on suurimmaks osaks, mutta kyllä se alkaa vituttaan sitten kun se alkaa olla jokapäivästä. Ja vaikka luulevat saatananpalvojaks, niin ei niiden sitä joka kerta täytyis huutaa käytävässä kun näkevät mut. :lol:

Mutta no. Niiden pitäisi oppia pelkäämään mua niin paljon etteivät uskalla enää sanoa yhtään mitään minun kuullen. :heh: Täytyy keksiä jotain uhrimenoja niiden varalle. *aurinkoinen hymy*
 
Originally posted by Zyklon
Mitä se nyt loppujen lopuksi haittaa Suski vaikka ne suo pitääkin saaaaaaaaaaaaaaaaaatananpalvojana? :D

Varmaan pelkäävät jos ne luulee että hypit öisin pusikoissa ja syöt kissanpentuja elävältä :lol: :lol:

Mä en enää oikein jaksa välittää siitä jos joku pitää mua saaaaaaaaaaaaaatananpalvojana. Jos niin luulevat niin luulkoot perkele. Ei oo mun ongelma..
Mä taas just tykkään jos immeiset koulussa tms. luulevat mua saatananpalvojaksi. Provosointi on mukavaa. Ja helvetin hauskaa. Huono juttu vaan kun meidän lukiossa on kuitenkin sen verran älykästä jengiä että semmoiseen yläastemaiseen huuteluun tms. törmää vain äärettömän harvoin. Aikuistuminen on tyhmää. Paitsi onnistuin mä äikänmaikkaa kertaalleen järkyttämään. Väittelyssä heitin homman vähän överiksi ja ajoin keskitysleirien perustamista kristittyjä+muita uskovaisia varten. Maikka vaan sattuu olemaan rovastin tms. vaimo. Se näkyikin sitten kurssin arvosanassa. Perhana.
 
Originally posted by Villilapsi
No ei se nyt sinänsä haittaa, huvittavaahan se on suurimmaks osaks, mutta kyllä se alkaa vituttaan sitten kun se alkaa olla jokapäivästä. Ja vaikka luulevat saatananpalvojaks, niin ei niiden sitä joka kerta täytyis huutaa käytävässä kun näkevät mut. :lol:
Muista että kyseessä on yläaste. Meisinki muutuu huomattavasti kun menet (?) lukioon. Hankkiudut vaan johonkin mestaan minne on hieman korkeampi keskiarvoraja, niin neandertaalit karsiutuu ja kaikilla on kivaa.

EDIT: Oho, kolme viestiä peräkkäin. Anteeksi kaikille.
 
Mä jo aattelinkin että mitä se Hepatiitti posthunttaa :D :lol:

No ei vaiskaan.. :)

Kieltämättä lukiolaisten keskuudessa ei kuule juurikaan noita "saatananpalvoja!" huutoja, mutta luulen että ainakin jotkun lestat luulee mua saatananpalvojaksi tai muuten vaan pitävät jonakin ihme örkkinä :D
Tuon mun lukion kanssa on samassa rakennuksessa yläaste ja siitä olen melko varma että ainakin jotku opettajat ja yläasteelaiset luulee mua saatananpalvojaksi. Kyllä tuossa 7-9-luokilla sai melko monesti kuulla noita syytöksiä mutta harvoinpa minä niistä välitin. Sitten toiset ainakin jossain vaiheessa pitivät minua hirveänä natsina jota en kyllä ymmärrä. :p

Mä oon odottanut sitä tilaisuutta että pääsisin sanomaan jollekkin opettajalle jotain oikein kristinuskon vastaista.. :D

Voishan sitä tietenkin mennä vaikka koulun uskonnon opettajalle kitiseen mutta huomattavasti mukavempi olisi päästä kertomaan jonkun väittelyn tai sellasen aikana vähän omia mielipiteitä..
Kun vittu meinasi äidinkielen tunnillakin tänään mennä hermot kun siinäkin kirjassa oli jotain selvästi tuollaisille tunnollisille kristityille suunnattua tekstiä. Vituttaa kun pitää nuo jumalahömpät sotkea joka perkeleen aineeseen.

Sama homma on siinä kun lukio psykologian ja filosofian opetteja on myös uskonnon opettaja ja papin vaimo, niin siinä on esim. filosofian tunnilla turha yrittää tuoda mielipidettään julki jos haluaa kurssin läpäistä kunnon arvosanalla.. perkele!
 
Joo, kyllähän täällä yläasteella vähän tämmöstä on.

Meillä on lukio kans samassa laitoksessa, tai siis, ruokala on sama ja sellasta. Mutta ei niiden lukiolaistenkaan meininki hirveen lukiolaismaiselta vaikuta. :D Mutta olemmehan Ylöjärvellä.

Jos hakee jonnekin tykkiin, niin siellähän on pelkkiä hippejä ympärillä, sinänsä mukavaa. Mutta kai minä haen ihan piruuttani jonnekin niin helvetin kauaks Takamaalta että pääsee täältä pois. :D Enkä sen jälkeen enää aio palata. :lol:
 
Joo sen mä uskon...

Joo kyl se on sillei, et lukioissa ihmiset on kasvanu henkisesti ylemmälle tasolle ku yläasteella ja sit noi vähä älysemmät on karsiutunu pois... Kyl se kiva jos joku luulee satanistiks ja pelkää... Meijän luokal on yks tyyppi joka aina järkyttyy jos me puhutaan ihan vitsinä jostain, et joku kuolee tai jos jotenki ees liittyy kuolemaan ym. Se on kumma äijä. Jos sille kertoo jotai henkilökohtasta mistä sen ei pitäis kertoo kenellekkää nii kyl se on jo seuraavana päivänä kertonu kaikille jotka kuuntelee...
 
Originally posted by Villilapsi
Joo, kyllähän täällä yläasteella vähän tämmöstä on.

Meillä on lukio kans samassa laitoksessa, tai siis, ruokala on sama ja sellasta. Mutta ei niiden lukiolaistenkaan meininki hirveen lukiolaismaiselta vaikuta. :D Mutta olemmehan Ylöjärvellä.
:
Heh, no sinne Yliksen lukioonhan on ka-raja jotain 6,5... Sinnehän pääsee sisään vaikka olis ihan torspo.

Originally posted by Villilapsi
Jos hakee jonnekin tykkiin, niin siellähän on pelkkiä hippejä ympärillä, sinänsä mukavaa. Mutta kai minä haen ihan piruuttani jonnekin niin helvetin kauaks Takamaalta että pääsee täältä pois. :D Enkä sen jälkeen enää aio palata. :lol:
En tiä tykistä, mutta ainakin Rellussa on aika paljon esim. hevi-ihmisiä. Sit Tammerkoskessa on kaikkia ihan hörhöjä tyyppejä naamat täynnä läväreitä ja sitä rataa. Meillä klasussa meikäläinen on varmaan ainoa hevisuuntautunut. On siellä pari punkkaria, mutta aika normis-meisinkiä muutoin. Ja Kaarila on aishoki-aishoki-lukio.