disasterpeace
liquid soul (karhu)
Originally posted by Zyklon
Ja uskonpa (toivon) että tuosta nykyisestä paavistakin tulee pian saatananpalvoja..
Ooksä muute viel paskantanu sen postilaatikkoon?
Originally posted by Zyklon
Ja uskonpa (toivon) että tuosta nykyisestä paavistakin tulee pian saatananpalvoja..
Vittu kun repesin. Disa, olet vitun urpo.Originally posted by Zyklon
Enhän mä nyt paavin postilaatikkoon oo aikonu paskantaa.. aikomuksena oli paskantaa sen PAPIN postilaatikkoon joka vei meidän treenikämpän..
Ootko Moision yläasteella? Heh, meitin äippä on siä töissä.Originally posted by Villilapsi
Ja voishan Zykli tulla paskantamaan muutaman Moision koulun oppilaan postilaatikkoon kans.
Kiva. Opettajana?Originally posted by Hepatiitti
Ootko Moision yläasteella? Heh, meitin äippä on siä töissä.
No ei se nyt sinänsä haittaa, huvittavaahan se on suurimmaks osaks, mutta kyllä se alkaa vituttaan sitten kun se alkaa olla jokapäivästä. Ja vaikka luulevat saatananpalvojaks, niin ei niiden sitä joka kerta täytyis huutaa käytävässä kun näkevät mut.Originally posted by Zyklon
Mitä se nyt loppujen lopuksi haittaa Suski vaikka ne suo pitääkin saaaaaaaaaaaaaaaaaatananpalvojana?
Varmaan pelkäävät jos ne luulee että hypit öisin pusikoissa ja syöt kissanpentuja elävältä
Mä en enää oikein jaksa välittää siitä jos joku pitää mua saaaaaaaaaaaaaatananpalvojana. Jos niin luulevat niin luulkoot perkele. Ei oo mun ongelma..
Mä taas just tykkään jos immeiset koulussa tms. luulevat mua saatananpalvojaksi. Provosointi on mukavaa. Ja helvetin hauskaa. Huono juttu vaan kun meidän lukiossa on kuitenkin sen verran älykästä jengiä että semmoiseen yläastemaiseen huuteluun tms. törmää vain äärettömän harvoin. Aikuistuminen on tyhmää. Paitsi onnistuin mä äikänmaikkaa kertaalleen järkyttämään. Väittelyssä heitin homman vähän överiksi ja ajoin keskitysleirien perustamista kristittyjä+muita uskovaisia varten. Maikka vaan sattuu olemaan rovastin tms. vaimo. Se näkyikin sitten kurssin arvosanassa. Perhana.Originally posted by Zyklon
Mitä se nyt loppujen lopuksi haittaa Suski vaikka ne suo pitääkin saaaaaaaaaaaaaaaaaatananpalvojana?
Varmaan pelkäävät jos ne luulee että hypit öisin pusikoissa ja syöt kissanpentuja elävältä
Mä en enää oikein jaksa välittää siitä jos joku pitää mua saaaaaaaaaaaaaatananpalvojana. Jos niin luulevat niin luulkoot perkele. Ei oo mun ongelma..
Kyllä. Luultavasti teidän koulun vittumaisin maikka. Arvaa kekä.Originally posted by Villilapsi
Kiva. Opettajana?
Muista että kyseessä on yläaste. Meisinki muutuu huomattavasti kun menet (?) lukioon. Hankkiudut vaan johonkin mestaan minne on hieman korkeampi keskiarvoraja, niin neandertaalit karsiutuu ja kaikilla on kivaa.Originally posted by Villilapsi
No ei se nyt sinänsä haittaa, huvittavaahan se on suurimmaks osaks, mutta kyllä se alkaa vituttaan sitten kun se alkaa olla jokapäivästä. Ja vaikka luulevat saatananpalvojaks, niin ei niiden sitä joka kerta täytyis huutaa käytävässä kun näkevät mut.
En minä tiiä... Niitä vittumaisia on niin monta.Originally posted by Hepatiitti
Kyllä. Luultavasti teidän koulun vittumaisin maikka. Arvaa kekä.
Nimikirjaimet on SS ja opettaa natsismia.Originally posted by Villilapsi
En minä tiiä... Niitä vittumaisia on niin monta.
Sano nimikirjaimet ja aine mitä opettaa, minä haluun tietää...
Heh, no sinne Yliksen lukioonhan on ka-raja jotain 6,5... Sinnehän pääsee sisään vaikka olis ihan torspo.Originally posted by Villilapsi
Joo, kyllähän täällä yläasteella vähän tämmöstä on.
Meillä on lukio kans samassa laitoksessa, tai siis, ruokala on sama ja sellasta. Mutta ei niiden lukiolaistenkaan meininki hirveen lukiolaismaiselta vaikuta. Mutta olemmehan Ylöjärvellä.
:
En tiä tykistä, mutta ainakin Rellussa on aika paljon esim. hevi-ihmisiä. Sit Tammerkoskessa on kaikkia ihan hörhöjä tyyppejä naamat täynnä läväreitä ja sitä rataa. Meillä klasussa meikäläinen on varmaan ainoa hevisuuntautunut. On siellä pari punkkaria, mutta aika normis-meisinkiä muutoin. Ja Kaarila on aishoki-aishoki-lukio.Originally posted by Villilapsi
Jos hakee jonnekin tykkiin, niin siellähän on pelkkiä hippejä ympärillä, sinänsä mukavaa. Mutta kai minä haen ihan piruuttani jonnekin niin helvetin kauaks Takamaalta että pääsee täältä pois. Enkä sen jälkeen enää aio palata.