Saatananpalvontapaska...

Originally posted by Hepatiitti

En tiä tykistä, mutta ainakin Rellussa on aika paljon esim. hevi-ihmisiä. Sit Tammerkoskessa on kaikkia ihan hörhöjä tyyppejä naamat täynnä läväreitä ja sitä rataa.

Niin on tykissäki. Tu Hervantaa kattoo ja puhu sit läväreistä.


Ne muijat on ihan järkyttäviä, enemmän rautaa ku ihoo naamassa :eek:
 
Jee! Mä oon maailman pahin saatanpalvoja ja olen itse saatana! :devil: Viiltelen itteeni moottolisahalla Stlatovariuksen tahdissa ja poltan kilkot tulitikuilla! Graah! Mullon tosi saatanat maskit ja listi väälinpäin kaulassa ja pentaklammi! Perkele! Missä on se alttarii? Alttarii!
:worship: :devil:

Tuo on yhtä totta kuinka Mikko Alatalo näyttää Austin Powersilta... Kaksoset kai? :devil:
 
Originally posted by Hepatiitti
No emmä nyt mihinkään Herwoodiin uskalla tulla. Rajansa kaikella hei...

Hah, ei hervannassa oo mitään pelättävää niin kauan kun tietää mitä meidän koulussa on..:lol: Jos jumalauta syksyllä ensimmäisenä päivänä tiellä juoksee vastaan oikea lehmä, ja sen perässä 80 ja 70 lukujen vaihteeseen ulkonäöltään jääneitä ihmisiä(?), ei hervannassa oo mitään pelättävää..:D ja sitten kun nämä maatalousoppilaat heittelevät vielä ruokalassa toisiaan sillä lehmänpaskalla mikä on sattunut niiden saappaisiin tarttumaan..:rolleyes:
Onneksi en joudu näkemään niitä kuin kahvitauoilla jos ne on päästetty ulos karsinoistaan..:lol:
 
:lol:

Urheilu koulun kanssa on aivan saamarin vastenmielistä, kaveriporukassa onkin sitten eri asia, kun kaikki on saman tasoisia :D eli enemmän tai vähemmän heikkoja.

Kesäisin lähes joka päivä futista ja talvisin pari kertaa viikossa sählyä, rok! :headbang:

Ulos siitä, perkele!