stefan86's offtopic random retard thread - post away!

den här situationen börjar bli ohållbar med en jävel som inte bryr sig ett dugg när man försöka få saker att funka

Fick svar nu att han kör trummor på lördag, kan du snacka emd gurra om det går att börja innan 15?? jag skulle vilja köra iaf 13 eller helst 12 så vi blir klara med så mycket som möjligt och kanske kan köra krogen lr nått efteråt??? :)

mm, skulle vilja parta till det på lördag med så det låter bra :) ska snacka med gurra om kl 13 så vi kan anpassa oss efter den heliga middagen. trummorna ska fan vara klara då

ah det låter bra. Jag tycker dock vi ska använda ez drummer blast där det ska vara blast det kommer bara låta anuslåda annars + att det blir klart.

ah det låter bra. Jag tycker dock vi ska använda ez drummer blast där det ska vara blast det kommer bara låta anuslåda annars + att det blir klart.

mm, det håller jag med om. bara impaled + detaljer i age. sen blasten kan vi slänga på själva med trumpluginen. och din bas är ju bara en låt. så det borde vi hinna med + dra ut efter

mm, det håller jag med om. bara impaled + detaljer i age. sen blasten kan vi slänga på själva med trumpluginen. och din bas är ju bara en låt. så det borde vi hinna med + dra ut efter

Ah man tycker det, jag har ju som sagt dock inget gp men jag tränade en del på låten förra veckan så det borde funka ganska bra om jag bara får kolla tabben ibland. Det blir inte som att spela in butcherknife iaf :)