trummor på lördag?
tror det? annars är det det sista han spelat in med detta bandet. börjar lessna nu.
den här situationen börjar bli ohållbar med en jävel som inte bryr sig ett dugg när man försöka få saker att funka
mm, skulle vilja parta till det på lördag med så det låter braska snacka med gurra om kl 13 så vi kan anpassa oss efter den heliga middagen. trummorna ska fan vara klara då
ah det låter bra. Jag tycker dock vi ska använda ez drummer blast där det ska vara blast det kommer bara låta anuslåda annars + att det blir klart.
mm, det håller jag med om. bara impaled + detaljer i age. sen blasten kan vi slänga på själva med trumpluginen. och din bas är ju bara en låt. så det borde vi hinna med + dra ut efter
Ah man tycker det, jag har ju som sagt dock inget gp men jag tränade en del på låten förra veckan så det borde funka ganska bra om jag bara får kolla tabben ibland. Det blir inte som att spela in butcherknife iaf![]()
some dude called me for a job but it seems I needed a C drivers license... damn it -.-