Torgoth
Graveless Soul
On kallista, 55 € sivu, 110 € per reissu.Midnightblueshade said:Se on kallis, ajaa aina junalla?
55 € one way ticket, 110 € per trip.
Nyt ymmärrän, en ole koskaan käyttänyt tuota tapaa, helpottaako se oppimista?Kortteja sanaoppilatikolle. Kirjoittaa saksaksi sanan kortin etupuolissa ja suomeksi sanan kortin muussa puolissa.
Pity = sääli. Joka toinen viikko minulla on iltavuoro -> 14.30 - 23.00 ja joka toinen viikko aamuvuoro -> 06.00 - 14.30. Ammatiltani olen elektroniikka-asentaja, mutta olen töissä huonekalutehtaalla pakkaajana ja vihaan työtäni.It's a pity (<--mikä sanaa suomeksi?), sinulla ei ole paljon aikaa. Täydyn puhua sorsahyökkäyksen kanssa Täydätkö mennä töihin aina iltapäivässä? Mikä sinä ammatiltasi?
I think they are wellknown, but just yesterday we talk something about those murders (and other wellknown murders) with my friend at work and he thought that Bodom lake is in northern Finland.Seems like the Bodom murders aren't too wellknown after all. (Hän on suomalainen!)
Kohta on taas lähdettävä töihin, perjantai ilta menee hukkaan, kun joutuu tekemään töitä eikä ehdi juopottelemaan.