mitä käytät??????????????

Hmm.. no ei se oikeen vielä kuulostanu mitenkään erikoiselta. pitää kuunnella muutaman kerran ainakin uudestaan.

Perkele.. väsyttää aivan vitusti jo nyt.. oon melkein koko ajan koulun jälkeen siivonnu.. perkele koko saatanan talo on tullu siivottua yksin :lol:
Mutta perkele.. ite kai mä tän halusin siivota ku huomenna tulee vieras.. perkele.. :lol:
 
Joo tyttöystävä.. :D

Noh... mites sulla on lukio lähteny käyntiin? Mulla on neljä päivää menny ja mua vituttaa jo aivan perkeleesti!!! Koskaan ei oo koulun alku vituttanu näin paljo.., tää eka jakso on tosi vittumainen.. ei vois enää paljo huonompi alotus olla tälle lukuvuodelle..
 
joo lukio on lähteny kivasti alkuun ku ei oo viel joutunu tekee just mitään... löysin muute jo ekana päivänä meijän toiseen bändiin soolo kitaristin, sil on hevi letti ja kaikki :D ja liityin samal sen ja sen kavereiden grunge bändiin :rolleyes: saa nähä mitä tonki päähänpiston takii tapahtuu :lol: eli nyt oon kolmes bändis... jos en oo liittyny epähuomos viel johonki :lol:
 
Hmm.. itseasiassa toi sun päähänpistos voi olla aika hyödyllinen.. kato ku opit siinä samalla soittaan eri tyylistä musaa niin se auttaa tosi paljo. ku mun ongelma soitossa on se yksipuolisuus. ku oon aina soittanu tollasta saman tyylistä metallia niin ei oo oikeen sellasta vaihtelevuutta tarpeeksi. en mö nyt mitään poppia haluais varmaan soittaa mutta kaikkea erilaista paskaa ois ihan hauska ainakin harjoituksen ja kokemuksen vuoksi soittaa..
 
joo sitä mä ajattelinki... pitää nyt kattoo et minkälainen grunge bändi se ees on... siin on se yks heviletti ja loput on semmosii nutipäitä :D ...ne kaikki jäsenet on samas koulus nii et voidaan siel treenata... mä ajattelin et vois pistää pystyyn kunnon soolo basson :D
 
Joo.. perkele..- meillä nyt kärsi toi soittohomma aika pahasti.. ku toinen kitaristi muutti ouluun ja se pääsee soittaan vitun harvoin ja basisti muuttaa kemiin eikä se varmaan enää jatka ollenkaan.. :cry: :cry: :cry: :cry:
 
Meillä ois nyt vissiin, bassosta pulaa..muuten on syntikka, rummut, 2 laulajaa (kitaristi ja syntikkasetä) sitten 2 kitaraa, tosin vielä ois kolmaskin luultavasti tulossa :D Mä en taas oo oikeen perillä noista..ei oo oikee kesällä ollu kovin aktiivista soittelut.
 
No joo.. sen meidän laulajan kans on kans niin että se käy aivan VITUN HARVOIN.. ja kun meidän omia biisejä on tosi vittumainen soittaa yhdellä kitaralla niin me ei sen toisen kitaristin kans voida treenata juuri mitään.. pitää kuitenkin yrittää vaan kehitellä jotain..
 
Siis soittavat ja laulavat samaan aikaan...tosin toi kitaristi/laulaja örisee, mutta osaa kyllä laulaa puhtaasti. syntikkamies ei örise vaan vetelee vaan puhtaita, niin ja kyllä itekkin tarpeen vaatiessa voin öristä tai laulaa puhtaasti ;) mutta eipä varmaan paljo tarvi näillä näkymin. Huomenna taas pitkästä aikaa soittelemaan ja 3 viikon päästä ois joku keikka tms. Soitetaan: dream theater: peruvian skies , stratosphere, näitä polkuja tallaan ja nightwishin she is my sin..tai ainakin näin mulle on sanottu..en kyllä oo ees kuullu tota DT:n biisiä, ainakaan en muista :) Sekin ihmetyttää, että meinaako ne öristä ton NW:n :D Noh, ehkäpä toi lista vielä muuttuu :)
 
Meillä on tyyli aika pitkälti In Flames, Ensiferum, EToS ja sitten pikkasen pläkki vaikutteita.. Mut tollasta ensiferum/in flames linjaa lähinnä. Omia biisejä ei oo ehtiny kesällä treenaa koko poppoon kanssa, niin pitää vissii noita kovereita vetästä..Ja kun se basisti läks menee.
 
Hmm.. no kuten oon sanonu aiemminkin.. helvetin vaikea kuvailla että minkä tyylistä noi biisit on.. niissä on vaikutteita ainakin blackistä ja heavystä.. ja kai jostakin muualtakin. mutta tollanen death metal linja taitaa jäädä vähemmälle.. ja kai meillä on sit vaikutteita kans kaikista bändeistä tyyliin In Flames ja muut sellaset..