mitä käytät??????????????

mul on toi lukihäiriö joka rajottaa aika paljo tota mun oppimist... et silloin ku muut osas jo kirjottaa (melkee kunnolla) nii mul oli ongelmii sanojen kanssa missä on kaks samaa kirjaint peräkkäin, et aamust tuli amu... ja sit se lukihäiriö vaikuttaa keskittymiseen jne... mut kyl mä tota englantii osaan kuitenki iha hyvin (kirjottaa osaan vähä huonommin)...
 
Mä oon samaa mieltä ku Graveheart!!! Christy rokkaa!!! :headbang:

Mun mielestä Hoglania ja Christyä ei voi sillain verrata ku niillä on ihan erilaiset tyylit. ja toi Christy osaa varmasti soittaa vähintään yhtä nopeaa ku Hoglan. ja se tekee niitä vitun ihmeellisiä kikkoja joissa ei perkele pysy millään mukana.

Misanthrope on muuten vitun hauska soittaa rummuilla :D
Mut aika vaikea se kyllä on.. ja samoten toi Spirit Crusher on helvetin kiva mutta perkeleen vaikea!
 
Siis Nicholas Barker on aivan omaa luokkaansa. Se on mun suosikki kaikista rumpaleista. Se on ihan vitun hyvä!!! mutta en tiedä sit kuka noista on nopein.. ei sitä voi sen perusteella sanoa mitä ne levyillä soittaa..
 
Barker on parempi joissakin asioissa kuin Hellhammer. Siis kyllähän Hellhammerkin on aivan uskomattoman hyvä mutta kun vertaa noiden kahden soittoa niin Hellhammer on varsinkin livenä heikompi. kun se soittaa helvetin nopeasti niin se sen soitto menee aika epätarkaksi ja sillä tökkii basarit aina joskus. siis ymmärtäkää kuitenkin se että MINÄ EN NYT MISSÄÄN NIMESSÄ PILKKAA HELLHAMMERIA!! En missään nimessä. sanon vain totuuden. Hellhammer on vahvempi Barkeria siinä että se on aivan helvetin luova rumpali. siis sehän soittaa aivan perkeleen ihmeellisiä juttuja. Ja kun ajattelee että se ukko soittaa Mayhemissä, Trollissa. The Kovenantissa, Arcturuksessa ja Windsissä (ja varmaan jossain muuallakin.. ainakin Thornsin levyllä) niin onhan se uskomatonta että miten yksi ukko voi soittaa noin erilaisia juttuja ja olla vielä perkeleen hyvä niissä kaikissa. Mutta Barkerin soitto on paljon tarkempaa ja uskoisin että Nicholaksella on parempi kestävyys.. siis en osaa sanoa kumpi pystyy soittamaan nopeampaa lyhyen ajan mutta kun kuuntelee vaikka uusinta Dimmua niin kyllähän se Nick vetää koko ajan sellasta biittiä että paskat tulee housuun (muiltakin kuin hoppareilta). Ja sen kädet on kyllä aivan uskomattomat. vittu kun se vetää niin perkeleen nopeaa komppia. mä en varmasti pysty sellaseen ikinä.. :cry:

Perkele.. ku niitä on vaikea verrata. mä ehkä nään nämä asiat erilailla ku te ku oon ite rumpali ja mä mietin niissä kaikkia asioita enkä heti vain vaikkapa nopeuden perusteella ala pistämään niitä järjestykseen. Se on niin vitun vaikea selittää.. Mutta kun nyt nopeudesta puhuttiin niin uskoisin että Emperorin ja Zyklonin Trym on nopeampi ainakin jaloilla ku kukaan noista edellä mainituista. vittu ku kuuntelee vaikka IX Equilibriumia ja Zyklonin World OV Wormsia niin sehän tykittää koko ajan aivan vitun nopeasti.. Mutta Barker soittaa mun mielestä "coolimmin" :)

Vittu mitähän mä oon taas selittänyt.. en mä osaa selittää sillain kunnolla. Mä en tykkää pistää rumpaleita tarkkaan arvojärjestykseen koska ne soittaa eri tyyleillä. Mut mun suosikit on kuitenkin Barker, Trym, Horgh, Hellhammer, Christy, Hoglan, Blastmor, Vesa Ranta, Janne Saarenpää jne..
 
joo rumpaleita on vaikee pistää paremmuus järjestykseen... ku mä en oo rumpali nii mä arvostan rumpalii jonka soitto kuulostaa hyvält (groone, luovuus jne...) ...mun lemppareit on: dave lombardo, gene "tankki" hoglan, igor cavalera, jonn allen (sadus rumpali) muita ei tuu mieleen ja kaikkii en jaksa kirjottaa mut noi on kovii

edit: Shagrath! se on mun mielest paras :lol:
 
Porisin Rannan Veskun kans baarisa, nii se sano että lähes kaikki tämänhetken black/death bändit korjaa studiossa rumpuraitojaan tietokoneella. Eli luulen että nämä Barkerit ja hellhammerit ei oo nii hyviä ku vois luulla. Hoglanin parhaiden rumpulevyjen Deathin ITP:n ja Symbolicin aikaan tuskin tietokoneilla paljoa pelattiin ja kyllähän Genenkin soitosta ihan parissa kohdassa pientä epätarkkuutta kuuluukin. Christy ja Reinert on molemmat ihan vitun hyviä kans, mutta Hoglan on Jumala kun on kyse rumpaloinnista. Ootteko muuten tutustuneet Control Deniedin biiseihin? Aivan päällikköjä!
 
Jos haluutte kuulla helvetin nopeeta rummutusta nii koittakaapa The Berzerkerin uusinta levyä. Siin on kait maailman nopeimmat ihmisen tekemät rummutukset. Kuulin jokin aika sitte radiosta ja kyl se oli aika nopeeta.

Ja kannattaa kuunnella Iced Earthin Wolf. Siinä on Richard Christy kyllä parhaimmillaan