mitä käytät??????????????

siihen jää koukkuun... ja kamalint on et sadusta on viel helvetin vaikee löytää... mul itel on niitten eka levy ja yks kokoelma kasetilla ja saan ens kuussa niitten kolmannen levyn ja sit mul on niitten iron maidenin invaders koveri nauhalla... kaikki rulaa... :headbang: :headbang: :headbang:
 
Joo näkyy se.. nyt kun tarkemmin katon niin tosta huomaa ettei toi oo oikea. ja oikeastaan aika ruma maski :D :lol: :lol:

Ei millään pahalla :D

Perkele.. tuli vanhaa singaturea ikävä.. ku tos livellä on Trapped in A Corner ja siinä on vitun hyvät sanat.. ja mun vanhassa singassa oli siitä niitä sanoja. pitäsköhän laittaa se vanha takasi..
 
joo mä tein sen kaskin nopeesti iha kokeilu mielel... en tiiä miten se mun avatariks tuli :lol:

...en mä tiiä ne oli aika pitkät sanat... muute joo

edit: vois pistää jonku perinteisen cannibal corpse kuvan avatariks... niinku silloin josku oli
 
No olihan ne pitkät mutta vitun hienot!!!

Perkele.. toi kuulostaa vitun mahtavalta toi "I want to watch you drown in your lies. End of your masquerade, a matter of time.."

Toi soi aina sillon päässä ku vituttaa joku sellanen tyyppi joka puhuu jotain paskaa..
 
korvat kyl piippaa monesti vaikka pidän aina EAReita ku soitan.. mulla soi aina koulussa tunnilla jotku sanat päässä ku en jaksa kuunnella opetusta. mä luen helvetisti sanoja ja jos niissä on jotain siistejä juttuja niin ne jää aina mieleen tai saatan mä ne joskus opetella ulkoa ihan tarkoituksellakin..
 
mä opettelen sanat suunnilleen ulkoot silloi ku me soitetaan jotain biisii (pidän kuitenki aina muisti lappuu mikin alla)... mä en noitten sanojen ideoita aina hahmota ku en englantii nii hirvee hyvi osaa ja on lukihäiriö ja en jaska keskittyy jne... vois kyl lukee niit sanoj enemmän nii vois englantiiki oppii samal lisää...