mitä käytät??????????????

No perkele.. en nyt väitä että Vesa Ranta puhuis täysin paskaa mutta Barker kyllä vetää noi biisit samalla hullulla temmolla livenäkin.. että se kyllä ainakin pystyy ne soittamaan enkä usko että se pahemmin on niitä korjaillut. Hellhammeristakaan en usko että se niitä korjailee. mutta kieltämättä sillä joskus livenä tökkii.

Käykääpä täälä..

http://www.extremesportdrumming.com/

siel on vähä tietoa maailman nopeimmista.. mutta noikaan ei pidä paikkansa koska tuolla ei pahemmin tollasia metalli bändien rumpaleita ole listattu. kun ne ei varmaan oo ollu noissa kilpailuissa koskaan ja oon ihan varma että Trym ja kumppanit olisi melko helvetin kovilla sijoilla tuossa.. kun perkele minäkin olen saanut soitettua jaloilla parhaillaan jonku verran yli 900 iskua minuutissa niin kyllä tollaset Barkerit ja muut varmaan vetää helvetin paljo enemmän.. mulla vaan on kunto perkele laskenu enkä enää saa lähellekkään yhtä paljoa :cry:
 
sä oot kuule liikaa koneella :lol: heti takas rumpujen ääreen treenaa... mut eka kuuntelet SADUSta :lol:

tänää oli eka koulu päivä... en kiinnittäny huomiota et olis ollu paljo paskahousuja... eli en huomannu just yhtää, mut en yläastelaisii tänää oikee nähnykkää...
 
En mäkään niihin jaksa kiinnittää huomiota. on mulla koululla parempaaki tekemistä :D

Ja eninosa niistä on niin pieniä että ei niitä huomaa! :lol:

Muuten.. mä olin just soittamassa. mutta perkele ku nykyään on niin laiska ettei jaksa kovin paljoo treenata :cry:
 
Heittäkääpä jotaki biisejä, jossa tuo barker on parhaimmillaan, nii voin imuttaa ne. Eikä se nopeus tee kuitenkaan hyvää rumpalia. Esim. immortalin olikohan joku blashyrk(?) niminen biisi, nii siinä se rumpali vetää meleko lujaa tuplilla koko ajan, mutta kädet soittaa iha päin vittua. By the way, Check out (tsegitautmään) meijän bändin sivut ja impatkaa biisit. http://meininki.cjb.net
 
Joo no Immortalin Battles In The Northilla soittaakin Abbath kans rummut :)

Noh... kyl mä sanoisin et Barkerin parhaat löytyy uusimmalta Dimmulta. ja joiltakin CoFfin levyiltä. Mut Dimmu Biiseistä esim. Kings Of The Carnival Creation, The Maelstrom Mephisto, Blessings Upon The Throne Of Tyranny, IndoctriNation..

Ja on niissä muissakin helvetin hyviä juttuja :)
 
Originally posted by Graveheart
Jos haluutte kuulla helvetin nopeeta rummutusta nii koittakaapa The Berzerkerin uusinta levyä. Siin on kait maailman nopeimmat ihmisen tekemät rummutukset. Kuulin jokin aika sitte radiosta ja kyl se oli aika nopeeta.

Berzerker on kyllä vitun kova.. Niiltähän tulee nyt uusi lätty (vai onko se jo tullut?) ja sen levyn rummutukset tulee olemaan vissiin ihan guinnessin ennätyskirjassa nopeutensa vuoksi. :)

Te jotka ette ole The Berzerkeriä kuulleet, imutelkaapa esim. Reality, Ignorance tai Mono Grind (ja sitten heti kauppaan ostamaan itse levy!). Ignorancessa on jo aika käsittämätöntä tuo rummuttelu.
 
Bändi on ihan perseestä mut ku sillä uudella levyllä on ne maailman nopeimmat rummutukset niin pakkohan se on kuulla. Tosin en kyl sen takii aio hommata levyä
 
Se heppu kerto jossain haastattelussa semmosta ja taisin jostain lukee et niien levy-yhtiö tutkii jos se levy pääsis johonkin guinnesin ennätys kirjaan niillä rummutuksilla.

näyttää muuten aika paskalta toi mun avatar. täytyy varmaa koittaa uutta
 
Mitä??? mitä mun pitää kuunnella? luontoääniä? :D

Itseasiassa mä kuuntelen koko ajan jotain.. nytkin kuuluu stereoista levy nimeltä Originators Of Northern Darkness.. joka on muuten Mayhem tribuutti levy.. :D

Mitä sä oikeen puhut kuuntelemisesta? :lol:



Niin joo.-. onko se Sadus hyvää ruokaa? :D :lol: :lol:
 
Ei mulla oo koneella ku neljä biisiä.. Words of War, Black, In Your Face ja Swallowed In Black.

Ootko sä kuullu vieläkään niitä Immortaleja? siis ootko saanu sitä At The Heart Of Winteriä tai ootko ottanu mitään muita biisejä netistä tai kuullu muuten??????????????????
 
joo mä ne oo kuullu noist biiseist yhtään, noi muut paitsi words of war on ainaki sellaselt levylt mist mä oon kuullu melkee kaikki biisit ja ne mitä oon kuullu nii on hyvii...

en oo saanu immortalii ja mul ei oo äänikorttii... kirjastosta voi kattoo... sil rumpalil ei ollu sitä