Saatananpalvontapaska...

Asiasta toiseen... Koulu/Lukio on kamala paikka... Ketkäs muut joutu jo tänään menemään sinne? Mukavaa mennä bussissa, kun olin varmaan vanhin siellä :p ellei kuskia oteta lukuun. Jo pelkästään pysäkillä oli hoppareita liikaa, urgh... Uudet juniorit oli aika mahtavia, siis naispuoliset yksilöt :p

Ugh. Olen puhunut sekavia.
 
Hahaa! Mulla alkaakin vasta syyskuun alussa. Ja minä menen yliopistoon mistä en tunne ketään.
Mutta onneksi ihana, valloittava ja tunnetusti hyvin ulospäinsuuntaunut luonteeni tuo luultavasti lukuisia tuttavuuksia heti ensimmäisenä päivänä. :s
 
Blahh.. vittu että väsytti nousta kouluun.. ku eilen nukuin kahteen asti päivällä niin ei oikein yöllä nukuttanut niin en sit tiedä kuinka perkeleen myöhällä sit loppunen lopuksi pääsin nukkumaan. mut kyllä tossa koulun alussa on hyvätkin puolensa.. näkee kavereita jne.. ja minä siis aloitin nyt toisen vuoden lukiossa. vittuh.. vähä ku katoin uusia 7. luokkalaisia niin voi perkele. yhdellä luokallakin oli vain yksi sellanen jätkä jolla ei ollu lökäpksyjä! PERKELE! ja muillakin luokilla oli vitusti niitä telttahousuja.. mihin tämä maailma meneekään! :lol: :lol: :lol:
 
tää mailma menee helvettiin zyklon, helvettiin :lol:
joo pitää kattoo munki koulun lökäpöksy määrä... ajattelkaa ny vähä, ei osata käydä paskalla vessassa vaa pitää paskantaa housuihin ja sit viel juostaan koko loppupäivä ne paskat siel housuissa, nii et ne ei meinaa pysyy jalassa,
ihme skeidareita/skeittareita :lol:
 
Joo.. ja sit se ensimmäinen virhe tapahtui jo siinä kun ne pellet otti vakavasti ylipainoisen isänsä housut! :lol: :lol: :lol:

Heh.. hassua muuten. mitä mä katoin noita uusia 7. luokkalaisia niin ei nekään jotka pitää oikeita housuja vaikuttanu kovin järkeviltä. ku siel oli monta sellasta "normaalisti" pukeutuvaa jotka mä tunnen ja ainoastaan yksi niistä on järkevä.. heh.. se sattuu muuten oleen mun tyttöystävän pikkuveli :D

Et ei oo ihme et se sentään älyää jotain kun mä käyn sitä aina kouluttamassa.. :lol: :lol:
 
Tää on vittumaista ku kaksi henkilöä kirjottaa yhtä aikaa viestit. ku tota hatebreederin viestiä ei ollu sillon ku aloin kirjottaan tota edellistäni.

Se on muuten kans tosi vittumaisen näköstä ku joillakin on ihan oikean kokoiset farkut mutta ne roikkuu silti sillain puolessa perseessä.. vittu että ne on vastenmielisen näkösiä!!! :lol:
 
:lol: :lol: :lol: :lol:

Mä voin arvata mitä sä kuvittelet mun sille tekevän :lol: :lol:

Heh.. ei se oo ollenkaan tollanen tavallinen rappidorka.. se kuuntelee Rammsteinia :headbang: :headbang:
ja pitää oikeita vaatteita ja on muutenkin asia tyyppi.

Mut valitettavaa on että aina ku tulee uus luokka tonne kouluun niin joka kerta on vaan enemmän hoppareita.. perkele tänään näin jopa kaksi (2) tyttöäkin joilla oli lökäpöksyt! Hirveää.. :lol:
 
Toi minkä kertosäe on mun singaturena :)

Mä tykkään kyl tosta biisistä muutenkin. ja noi sanat on kyl loistavat! Brokenin kans Crimsonin paras biisi :headbang:

Disaster: Niinpä... AAAAAAPUUUUUAAAAA!!! aattelin just samalla lailla ku näin ne tyttöhopparit.,. :lol:
 
Joo sen mä uskon! :lol: :D

Vittuli.. se toinen niistä tyttöhoppareista yrittää vissiin olla jätkä.. sil on sellaset "jätkähiukset" ja sit pilottitakki ja vaatteet on muutenkin sellasit niinku jätkillä yleensä.. HYI YÄK!!! :lol: