Saatananpalvontapaska...

joo sen mä uskon VARMASTI!!! :lol: :lol:

tänään piti vähä huutaa parille pikkuhopparille ku koulun jälkeen odotettiin linkkaa niin ne saatanan apinat yritti etuilla siinä jonossa niin perkele mä ja yks toinen vähä huudettiin niille :lol: :lol:
 
Vittu.. kyl ne ainakin meni ihan hiljasiksi ja hassun näkösiksi naamoista :lol: ja sit ne käveli kiltisti sinne jonon perälle :D

Vittu ku huudettiin kurkut suorina niille :lol: :lol:

En enää edes tarkalleen muista mitä kaikkea me sanottiin mutta jotain tyyliin "Painukaa vitun paskahousut sinne jonon päähän tai te saatte yksityis kuljetuksen ambulanssilla linja-auton sijasta :lol:

Sit vähä vielä päälle jotain.. ku se oli hauskinta että me ei tunnettu niitä eikä oltu koskaan ennen nähty. :D
Ne oli vissiin 7. luokkalaisia.. niin saatto ne vähä säikähtää ku kaks ihan outoa tyyppiä alkaa uhkaileen jotain. :D
 
Originally posted by Zyklon
Vittu.. kyl ne ainakin meni ihan hiljasiksi ja hassun näkösiksi naamoista :lol: ja sit ne käveli kiltisti sinne jonon perälle :D

Vittu ku huudettiin kurkut suorina niille :lol: :lol:

En enää edes tarkalleen muista mitä kaikkea me sanottiin mutta jotain tyyliin "Painukaa vitun paskahousut sinne jonon päähän tai te saatte yksityis kuljetuksen ambulanssilla linja-auton sijasta :lol:

Sit vähä vielä päälle jotain.. ku se oli hauskinta että me ei tunnettu niitä eikä oltu koskaan ennen nähty. :D
Ne oli vissiin 7. luokkalaisia.. niin saatto ne vähä säikähtää ku kaks ihan outoa tyyppiä alkaa uhkaileen jotain. :D

joo mä luulen et ku kaks lukion tokaluokkalaist huutaa kahelle seiskalla tollei nii viimeistään silloin niil menee paskat housuun... vaikka olis kuinka kova gängstä tahansa... toi oli aika hyvin sanottu :lol: kai teil oli kunnon hevi kuteet pääl :lol: "äää! äiti kaks satanisti saatananpalvojaa kiusi mua tänää kouluss... mä en haluu enää mennä sinne" :lol:
 
Eiku se toinen ei näytä milenkään erikoiselta. sillä on ihan "normaalit" vaatteet mut kyl sekin kuuntelee metallia.. ja kaikkee muuta. niiden ilmeet oli vitun hyvät ku ne jotain molotti siinä isoon ääneen ja yrittivät etuilla niin sitte ku vähä huusi niin johan meni hiljasiksi kaikki :D :lol:

Ja paskaa tuli varmaan 5 kiloa lisää housuihin :lol:

Vittu pitäskö ostaa niittivyö ja panosvyö ja sit kaikkee muuta hassua niin ne varmasti pelkäis kaikki. ja sit vielä jotku hassun väriset piilolinssit :D
 
Täytyy kokeilla tuota karjasua ;) Tai vedota siihen että "vanhukset ensin", kun satun olemaan pysäkin vanhin :p

Eilen oli paratiisi maan päällä... Menin ostaan kirjoja Suomalaisesta, niin siellä missä niitä kirjoja oli ei ollu ketään muita ihmisiä kuin helvetin hyvännäköisiä naisia! :D Ja sinne niiden keskellä piti mennä :D Jumaliste kun nautein siitä hetkestä... :p
 
ei mitään karjasua, ku nakkaat ne vaan vittuun siitä eestä ;)

on tepsiny omaikäsiin, niin tepsii varmana johonki 7 luokkalaisiin :)

määkään en muuten mitenkään erityisesti pidä mitään "hevikuteita" vaikka heavya kuuntelenki
 
hate: ei tönäsyy... se joskus nii ilkeesti tehty... ja ne pelästyy enemmän jos niille sanoo jotain jos niit tönäsee ne kattoo hämäästyneenä tai vähä pelokkaan näkösenä... mut sanominen/huutaminen/karjuminen on paras silloin ne paskantaa housuihin... kokeile vaikka
 
Mäpä palaan tähän alkuperäseen aiheeseen eli
siihen kuinka ihmiset tulee haukkumaan saatanan palvojiksi:

Olinpa kerran junalla tulossa kotiin. Mulla oli päällä semmonen pitkä nahka takki (musta) ja mustat vaatteet.
kun sitten tultiin koti asemalle niin joku mummo hyppäs eteen
ja alko selittää että kuinka fantsatinen jumalan rakkauson.
Ja sehän ei päästäny mua ulos sieltä junasta ni mä näytin sille etu ja pikku sormet kummastakin kädestä ja huusin:
MÄ oon saatanan palvoja!!!

Mummo katto vähän aikaa ja lähti äkkii kipittää karkuun


Ai että se oli hauskaa
 
koulu on kyllä perseestä, mutta ei ainakaan tähän mennessä niin perseestä ku luulin joskus ysillä...

soittohommat on mullaki kärsiny vähä, ku pitäs äänitellä, eikä oikeen jaksa... mutta onneks on näitä viikonloppuja... :)
 
Hassua! kurku näytti heti ensimmäisen päivänä mielipiteensä kouluunmenosta, ollessaan helvetin kipeä.

Koulussa perjantaina yks luokkalainen tuli kysymään, että "hei kuunteletsä black-metallia?" Vastasin, että juu. *Pitkä hiljaisuus* Sitte seuraavall välitunnilla se tuli sanomaan, että "hei satanisti"