disasterpeace
liquid soul (karhu)
mun kaverin äitipuoli luulee mua satanistiks ku mä oon äänitelly sille mun kaverille jotain kasetteja missä on pahimillaan jotai kevyttä death/heavy-metallii ja A-puolen A merkit mä oon tehny vahingossa anarkisti merkikeiks (jääny seiskalta tavaks) ...se sanoo et "sä et enää mee sille sun kaverilles ku se on sellanen satanisti" ...mä oon nähny sen ämmän vaa pari kertaa ja se just ja just tietää minkä näkönen mä oon... se on iha pimee... ku se on sen mun kaverin äiti puoli nii se on ainoo siin perhees jonka oikee äitise ei oo ja se on ainoo jokla ei oo saanu puhelinta (känykkää) ja sen pikkuveli ja pikku sisko jotka on 4-6 vuotiaita omistaa kännykän... tos oli vaa kaks lievää esimerkii sen ämmän jutuista
sit mun yks tuttu (EI missään nimessä kaveri ) nii sano mulle ku mä kuuntelin koulus kannipaali korpsee ja deicidee et "ooksä satanisti et kai sä oo alkanu käyttää huumeita" mä sanoin sit sille "joo me mennään tänää uhraa mun kaverin kanssa sen naapurin kissa saatanalle, me ajateltiin jos sen pistäis elävänä mikroon..." sit huumeist me sanoin et "en käytä" ja pistin hihan ranteen päälle sillei et se varmasti luulis et mä käytän jotai suonen sisäsii mömmöjä ...vittu mul oli silloin hauskaa nauraa sille ku se viel tais uskoo
sit mun yks tuttu (EI missään nimessä kaveri ) nii sano mulle ku mä kuuntelin koulus kannipaali korpsee ja deicidee et "ooksä satanisti et kai sä oo alkanu käyttää huumeita" mä sanoin sit sille "joo me mennään tänää uhraa mun kaverin kanssa sen naapurin kissa saatanalle, me ajateltiin jos sen pistäis elävänä mikroon..." sit huumeist me sanoin et "en käytä" ja pistin hihan ranteen päälle sillei et se varmasti luulis et mä käytän jotai suonen sisäsii mömmöjä ...vittu mul oli silloin hauskaa nauraa sille ku se viel tais uskoo