Saatananpalvontapaska...

mun kaverin äitipuoli luulee mua satanistiks ku mä oon äänitelly sille mun kaverille jotain kasetteja missä on pahimillaan jotai kevyttä death/heavy-metallii ja A-puolen A merkit mä oon tehny vahingossa anarkisti merkikeiks (jääny seiskalta tavaks) ...se sanoo et "sä et enää mee sille sun kaverilles ku se on sellanen satanisti" ...mä oon nähny sen ämmän vaa pari kertaa ja se just ja just tietää minkä näkönen mä oon... se on iha pimee... ku se on sen mun kaverin äiti puoli nii se on ainoo siin perhees jonka oikee äitise ei oo ja se on ainoo jokla ei oo saanu puhelinta (känykkää) ja sen pikkuveli ja pikku sisko jotka on 4-6 vuotiaita omistaa kännykän... :lol: tos oli vaa kaks lievää esimerkii sen ämmän jutuista :lol:

sit mun yks tuttu (EI missään nimessä kaveri :lol: ) nii sano mulle ku mä kuuntelin koulus kannipaali korpsee ja deicidee et "ooksä satanisti et kai sä oo alkanu käyttää huumeita" mä sanoin sit sille "joo me mennään tänää uhraa mun kaverin kanssa sen naapurin kissa saatanalle, me ajateltiin jos sen pistäis elävänä mikroon..." sit huumeist me sanoin et "en käytä" ja pistin hihan ranteen päälle sillei et se varmasti luulis et mä käytän jotai suonen sisäsii mömmöjä :lol: ...vittu mul oli silloin hauskaa nauraa sille ku se viel tais uskoo :lol:
 
Yks tuttava haukuttiin saatananpalvoojaksi koulussa, mutta se oli vain pila hänen kavereiden kesken.

Mulla on pitkät ja tummat hiukset (ei silti mustat), ja pukeudun aina mustiin vaatteisiin, mutta silti ei kukaan ole haukkunut saatananpalvoojaksi. Joskus joku vanha mummo on katsonut kummallisesti mutta ei sen vakavampaa. Ei se kuitenkaan oo niin paha juttu jos joku luulee mut saatananpalvoojaksi, koska mun elämänmotto on "I don't give a fuck if you hate me!" :)
 
Originally posted by Zyklon
Yks viikko koulua menny ja MUA VITUTTAA JO NIIN PERKELEESTI!!! :(
Heh.. Sama juttu oon mulla, lukioo kaks vuotta jäljellä mutta ei oikein inspaa toi opiskeleminen.. Paitsi Historian kurssi on poikkeus kun siinä on kohtuu mukava maikka joka ymmärtää hyvän musiikin päälle, viime tunnilla katteltiin Metallican One-musavideo (siinä kun on niitä pätkiä 1. maailmansotaa käsittelevistä leffoista ja kun se biisikin kertoo sodasta).
 
Hepatiitti: Voi perkele.. taitaa olla melko hupasa maikka.. :)

Meilläkin on muutama ihan mukava opettaja.. liikunnan, musiikin, kuvaamataidon ja historian opettajat on ihan hupasia.. muut on sit totaalisia mulkkuja.
 
Meiän koulussa yks hopparijoumäoonniinhelvetinkova-hemmo tuli sanoo mulle ja mun kaverille, et "mun ja teiän musamaul on se ero, et mä kuuntelen musiikkia" Kuvitelkaa, kaveri kuuntelee suomiräppiä ja sitten se tulee mesoomaan miten hevi EI OLE musiikkia!
 
Originally posted by anarkisti
Meiän koulussa yks hopparijoumäoonniinhelvetinkova-hemmo tuli sanoo mulle ja mun kaverille, et "mun ja teiän musamaul on se ero, et mä kuuntelen musiikkia" Kuvitelkaa, kaveri kuuntelee suomiräppiä ja sitten se tulee mesoomaan miten hevi EI OLE musiikkia!

:lol: paha! paha!! :lol: Tuollaisia saa nauraa tippa silmässä :D Sanoitko mitään takaisin?
 
:lol: *nauraa kippurassa*

noista kouluaineista puheenollen... meillä on tiistai iltapäivät roolipelejä... ja se on PAKOLLISTA.. ikävää..:D joku päivä me mennää larppaa..:)
 
Heh.. jotku pikkuhopparit tuli tänään kitiseen mun King Diamond paidasta.. (Abigail 2 paita) ku siinä on selässä sellanen hassu kuva Kingistä :D

Ne jotain kitisi että se on sairaannäköinen :lol:

Vittu.. ne tais olla seiskaluokkalaisia.. just sen kokosia et niillä vois pelata pesäpalloa :lol:
 
Onhan se KD hieman erikoinen kaveri ;) Mutta prkl kun se vetää aika perkeleen kovaa ääntä :eek:

hmmm... 1000 posti tähän threadiin :headbang:

Scythe.jpg


:D

EDIT: linkki kuvaksi
 
Vittuh.. viime viikolla joku peelo opettaja soitti aamunavauksessa jotain hirveää suomiräppiä.. meinasi persereikä revetä tältä pojalta.. :(

Heh.. englannin tunnilla piti keskustella siitä jos joku on kokenut jonkinlaisia kulttuurishokkeja ulkomailla tai omassa maassa niin mä sanoin et mä oon kokenut yhden kulttuurishokin ja se oli se kun tajusin että suomalaiset ovat vajonneet neekerin tasolle ja alkaneet kuunnella ja tehdä räppiää.. meidän luokan mutiainen katto vähä pahasti ja opettajakin vähä katto kummasti :D :lol: