Saatananpalvontapaska...

onneks koulu alkaa vasta huomenna... monta tuntia lomaa jäljellä. lukion kolmas on aika rentoo (no, vähän yo-kirjotuksia mutta ei se mitään)

ei täällä ainakaan kovin montaa hopparia oo koulus, hevareita on enemmän. mutta mä asunkin vähän Vaasan ulkopuolella. Vaasan kouluista sitä roskasakkia löytyy aika reippaasti.

ja paras biisihän crimsonilla on killing me, killing you!
 
mulle ei oikeen toi killin me, killing you kolahda.. mä en osaa suhtautua siihen biisiin oikein. en nyt jaksa selittää. Broken on perkeleen hyvä.. siinä on kunnon kertosäekin! :headbang:
Ja Fragile on kans loistava..

Perkele.. miksi vitussa täälä on hoppareita niin vitusti mutta vaasan lähellä ei juuri yhtään!?? :lol:
 
Hatebreeder: Ei Crimson munkaan mielestä oo Sentencedin paras mut on se hyvä silti. En käy Oulussa lukiota vaan täälä korvessa missä asunkin :lol:

Julma Jurmu: Et haluais ostaa meiltä muutamaa hopparia? :D
Voit pistää ne vaikka häkkiapinoiksi :lol: :lol:
 
Hassua muuten.. täälä ne on melkein kaikki just sellasia vitun pieniä mut sit muutamat niistä on helvetin isoja.. se on hassun äköstä ku helvetisti sellasia pikku simpansseja ja sit yks sellanen iso gorilla niiden keskellä :lol:
 
Niinpä.. ne isoimmat näyttää vielä tyhmemmältä ku ne pienet. ja ne pienet on siksi mukavampia että ne voi vaikka potkasta pois tieltä :lol: :lol: :lol:

Mut kaikki ne on perseestä.. mä en tunne ku pari sellasta tyyppiä jotka pitää lökäpöksyjä muun ku muodin takia.