Saatananpalvontapaska...

Joo omhan noita saatanan palvonta herjoja kuullut silloin tällöin, mutt harvemmin mä niihin mitään kiinnitän. Joskus kyllä tulee alettua kyselee kaverilta perusteluja sen väitteille ja ku se siinä vähän aikaa sönköttää niin sit on hyvä alkaa heittää vastaväitettä ja kertoa muutamia sanoituksia niin yleensä sen jälkeen samainen kaveri ei tule aukoo päätään. Se on vain osittain tiedonpuutteesta johtuvaan pääaukomista. Media ku heittää kaiken kuran aina hevimusiikin päälle jos jotain tapahtuu. Ja asia ohjelmassa käydään tiettyä tyylisuuntaa hevistä ( MOT).
Asennekasvatusta kouluun perkele :mad: :lol: :lol:

Originally posted by Zyklon
Joku sano että metalli-ihmiset inhoaa lökäpöksyjä siksi että joku/jotkut niistä on tehny meille jotain pahaa...

Siis ne aivan typerän näköisiä vetimiä noi lökäpöksyt. On aivan törkketä katto ku pellehousuja tulee vastaa niin housut on suurinpiirtein lantion alapuolella ja p:n ja k:n raiskaamat kalsarit vilkkuu ku vähänkin kumartuu. Siis mikä vitun trendi toi on :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
No mutt jos se oli trendi tai on tredikästä niin antaa olla. Mistä mä trendeistä tiiä ku olen jo toistakyt vuotta pukeutunut melkein aina bändipaitaan ja farkkuihin.
 
Meijän koulussa on pari iha helvetin huolestuttavaa tapausta...
Siis nyt en puhu siitä ukrainalaisesta vaa lökäpöksyistä :lol:
Niillä ei oo mitää sellasii perus skeittari housuja vaa niitten
lahkeet on yhtä leveet ku niitten vyötärö... Ne iha naurettavan näkösii :lol:
Onneks meijän koulussa on kuiteski myös hevi ihmisii...

Tuli muute mieleen et mun äiti osti mulle joskus kesällä tollaset lökäpöksy shortsit...
Sit se viel ihmetteli miks mä en käyttäny niitä, se vaa sano et "Ne on muotia" :rolleyes:
 
Originally posted by Zyklon
Olis sellanen kysymys että keitä kaikkia ollaan tultu syyttämään saatananpalvojiksi mustien vaatteiden, bändipaitojen ja musatyylin vuoksi?

Oon melko varma että muutkin on tähän ongelmaan törmänneet.. Kiinnostais tietää miten ja kuinka rankasti? kun yks kaveri pistettiin jollekki jeesus kurssille kun sil oli CoFin paita...


On tultu,oli ftr paita päällä.

Ja sattu hauska juttu: saatiin suomirokkibändin kans potkut pappilan treenikämpältä,ku ei soitettu jeesusmusaa ja minä välis örisin sielä.
Sitte väittivät vielä,että olin pölliny sieltä skebankielet.Oikeas olivat,kahdekki,mut en tunnustanu niille.
Paskat kielet olivat,paskaasekki vielä. :mad:
 
Originally posted by BurningAngel
Miks pöllit jos ne paskaset oli??:lol: Kielet maksaakin niin vitusti..:rolleyes:

Huomasin että ne oli paskaset sen jälkeen ku olin ottanu kotona ne pois pussista. :p

Joo,ei kielet paljoa maksa,mutta tuntuu hyvältä pölliä jeesustelijoilta :headbang:.
Tartte heti ruveta sarkastiseks,perkele :mad:

:lol:
 
Originally posted by BurningAngel
Miks pöllit jos ne paskaset oli??:lol: Kielet maksaakin niin vitusti..:rolleyes:

Kitaran kielet ei maksa paljo paskaakaan, mut basson kielet on iha eri asia...
Kielisetti maksaa suunnilleen 40-50€.. Eli ei oo halpaa touhuu...

Rappio: Ootko vilä kuullu tarinan Ukrainalaisesta äijästä... :D
 
Originally posted by rue morgue
Joo omhan noita saatanan palvonta herjoja kuullut silloin tällöin, mutt harvemmin mä niihin mitään kiinnitän. Joskus kyllä tulee alettua kyselee kaverilta perusteluja sen väitteille ja ku se siinä vähän aikaa sönköttää niin sit on hyvä alkaa heittää vastaväitettä ja kertoa muutamia sanoituksia niin yleensä sen jälkeen samainen kaveri ei tule aukoo päätään. Se on vain osittain tiedonpuutteesta johtuvaan pääaukomista. Media ku heittää kaiken kuran aina hevimusiikin päälle jos jotain tapahtuu. Ja asia ohjelmassa käydään tiettyä tyylisuuntaa hevistä ( MOT).
Asennekasvatusta kouluun perkele :mad: :lol: :lol:



Siis ne aivan typerän näköisiä vetimiä noi lökäpöksyt. On aivan törkketä katto ku pellehousuja tulee vastaa niin housut on suurinpiirtein lantion alapuolella ja p:n ja k:n raiskaamat kalsarit vilkkuu ku vähänkin kumartuu. Siis mikä vitun trendi toi on :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
No mutt jos se oli trendi tai on tredikästä niin antaa olla. Mistä mä trendeistä tiiä ku olen jo toistakyt vuotta pukeutunut melkein aina bändipaitaan ja farkkuihin.

Joo tähän sopis taas mun tarina siitä meidän koulun/rinnakkaisluokan räppäristä tuolta enkunkieliseltä puolelta. :D
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
En o enkä halua kuulla :D

Mä olin eräässä Tamperelaisessa soitinliikkeessä duunissa, sie sai basson kieliä, eikä ees ollu mitää paskoja ni 150mk.. eli noin 25€.

Nii mut toi/noi on niitä jotka on paskoja kestävyydeltään.
Ne menee helposti rikki jos vähä tempoo ja virittelee E:stä (matalaan) B:hen...
Eikä sitä bassoo vaa pikkusen näperellellä, enemmän sinne tempomisen suuntaan :D
 
Siis se on normaali et ne menee rikki nopeesti...
Ne mitä mä ostan (DR-kielii) kestää paremmin ku muut, sen takii ne on kallimpii...
Mut pitkäl aika välil tulee halvemmaks ku ei tarvii ostaa koko ajan uusii kielii...