BurningAngel
Itsemurhakanditaatti
Rappio on säälittävä, tää koko vitun boardi on säälittävä, ennenkaikkea minä olen säälittävä..
Originally posted by Zyklon
Joku sano että metalli-ihmiset inhoaa lökäpöksyjä siksi että joku/jotkut niistä on tehny meille jotain pahaa...
Originally posted by Zyklon
Olis sellanen kysymys että keitä kaikkia ollaan tultu syyttämään saatananpalvojiksi mustien vaatteiden, bändipaitojen ja musatyylin vuoksi?
Oon melko varma että muutkin on tähän ongelmaan törmänneet.. Kiinnostais tietää miten ja kuinka rankasti? kun yks kaveri pistettiin jollekki jeesus kurssille kun sil oli CoFin paita...
Originally posted by BurningAngel
Miks pöllit jos ne paskaset oli?? Kielet maksaakin niin vitusti..
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Ihan farkut oli ja nahkatakki, ja musta perseseen asti pitkä tukka
Originally posted by BurningAngel
Miks pöllit jos ne paskaset oli?? Kielet maksaakin niin vitusti..
Originally posted by rue morgue
Joo omhan noita saatanan palvonta herjoja kuullut silloin tällöin, mutt harvemmin mä niihin mitään kiinnitän. Joskus kyllä tulee alettua kyselee kaverilta perusteluja sen väitteille ja ku se siinä vähän aikaa sönköttää niin sit on hyvä alkaa heittää vastaväitettä ja kertoa muutamia sanoituksia niin yleensä sen jälkeen samainen kaveri ei tule aukoo päätään. Se on vain osittain tiedonpuutteesta johtuvaan pääaukomista. Media ku heittää kaiken kuran aina hevimusiikin päälle jos jotain tapahtuu. Ja asia ohjelmassa käydään tiettyä tyylisuuntaa hevistä ( MOT).
Asennekasvatusta kouluun perkele
Siis ne aivan typerän näköisiä vetimiä noi lökäpöksyt. On aivan törkketä katto ku pellehousuja tulee vastaa niin housut on suurinpiirtein lantion alapuolella ja p:n ja k:n raiskaamat kalsarit vilkkuu ku vähänkin kumartuu. Siis mikä vitun trendi toi on
No mutt jos se oli trendi tai on tredikästä niin antaa olla. Mistä mä trendeistä tiiä ku olen jo toistakyt vuotta pukeutunut melkein aina bändipaitaan ja farkkuihin.
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
En o enkä halua kuulla
Mä olin eräässä Tamperelaisessa soitinliikkeessä duunissa, sie sai basson kieliä, eikä ees ollu mitää paskoja ni 150mk.. eli noin 25.